Ineens om 5 uur huilend wakker!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Bella, 24 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bella

    Bella Actief lid

    31 jan 2006
    367
    0
    0
    Hoi allemaal,

    Ik heb een vraag, misschien dat meer moeders dit ook met hun kleine hebben van 5 a 6 maanden.. Lucas heeft sinds anderhalve week geen speentje meer en de eerste week ging het 's'nachts echt heel goed, hij sliep van 7 tot 6 uur s'ochtends en werd niet meer wakker s'nachts (of wij hoorde hem niet ;) ) Maar nu sinds 3 dagen moeten wij hem telkens recht leggen in bed, zijn hoofd ligt tegen de spijltjes van het bedje en hij slaapt heel onrustig. Maar sinds 3 dagen wordt hij nu klokslag om 5 uur wakker (half slapend) met een zeurend huiltje. Ik leg hem dan weer recht in bed om 5 uur maar dan begint ie echt harder te huilen, hij is ontroostbaar, ik heb hem 100 ml diksap gegeven om 5.15 en daarna ging het weer. hij is al zeker een maandje van de avondvoeding van 11 uur af, honger kan het toch niet zijn? iemand een idee?

    bella
     
  2. Bella

    Bella Actief lid

    31 jan 2006
    367
    0
    0
    ps: als lucas voorheen wakker werd dan ging hij altijd babbelen maar nu begint hij direct met huilen.
     
  3. Jucade

    Jucade VIP lid

    20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ik denk dat ie begint uit te proberen.. maar weet t ook niet zeker. Voorheen huilde Justin nooit als ie s middags naar bed moest. De laatste tijd wel, soms lijkt t zo overstuur maar als we m er dan uit pakten was ie meteen stil :confused: .. Dus zo erg kan t niet zijn.. Wij laten m dan ff huilen en meestal slaapt ie daarna weer dus.
     

Deel Deze Pagina