de clearblue test met tijdsindicatie die ik net heb gehaald is ook negatief...is het hormoon zo snel uit je lichaam dan?ik heb nog geen bloedverlies...wat mag ik nu verwachten?ik was ongeveer 6 weken zwanger.snik
ik zit zo te hopen op een antwoord...ik moet zodadelijk vertrekken en ik weet niet wat ik moet denken....
hoi als je zelf antwoord geeft op je vraag komt er ipv een nul een 1 achter je vraag en dan slaan wij hem over omdat we denken dat ie al beantwoord is door 1 van ons. Als de test negatief is ben je niet zwanger inderdaad, helaas. Mirjam
Hoi, zat even terug te lezen, zie je eerdere bericht inderdaad dat al je andere testen wel positief waren. Je hebt helemaal geen bloedverlies gehad de afgelopen weken? Appart dat de testen nu al negatief zijn...meestal blijft dit nog in je bloed aanwezig en helemaal als je nog niet echt de miskraam hebt gehad! Ik zou gewoon naar je echo afspraak gaan. Mocht je bloed gaan verliezen kan je altijd eerder contact opnemen met het ziekenhuis of verloskundige Groeten Evelien