Hoi meiden. Sinds een week of anderhalf ben ik snel moe. Maar de afgelopen week is het erger geworden. 's Ochtends na het ontbijt voelt het alsof het alweer avond is en sinds een paar dagen ben ik de hele dag lusteloos. Nergens zin in, hangerig, soms wat koud, hoofdpijn en vooral die stem in m'n hoofd : 'ik heb nergens zin in! ik wil niet!' Er staan op internet wel een paar tips mbt eten. O.a. ijzer en vitamines (die beiden ook in m'n zwangerschapspillen zitten). Nu hoort het natuurlijk wel een beetje bij zwangerschap. Misselijk ben ik gelukkig alleen voor het ontbijt, maar tot nu toe hou ik alles netjes binnen. Ik benieuwd of er andere zijn die dit ook meemaken of meegemaakt hebben? Gewoon om even samen te kunnen spuien Natuurlijk zijn tips ook van harte welkom.
Ja hoor! Hier ook meegemaakt! Kon heel de tijd op de bank hangen en wou niets anders doen dan dat en slapen... Is overgegaan tegen de 12 weken. Daarna nog wel snel moe maar dat lusteloze was er gelukkig niet.
Hm, heb ik ook last van.. Lig het liefst de hele dag in bed of met een kleedje op de bank. Nergens zin in, maar niks doen is ook weer niet leuk. Ik ben momenteel gewoon alleen maar dagen aan 't aftellen (tot 1e echo).. Hopelijk wordt 't dan beter en durf ik te genieten, ipv me druk te maken!
Blij om te horen dat er anderen zijn die er ook last van hebben. Naja, blij: het is natuurlijk niet echt een feestje om je zo te voelen Wij tellen ook echt af naar de eerste echo. Heb er zo veel zin in, maar ben ook wel een beetje bang.. we gaan het meemaken!
Heeel herkenbaar! Ik voel me er haast licht neerslachtig door, wat hormonen al niet met je kunnen doen hè!
Ik was al bang dat ik de enige was. Ik voel me moe (en dan vraag ik me af of ik me wel anders moe voel dan anders) en wil het liefst de hele dag liggen. Dat neerslachtige gevoel ken ik ook wel een beetje. IK wijd het aan de eerdere mk en dat ik nog niet oprecht blij durf/kan zijn. Het is maar goed dat ik ook wat dagen werk, anders zou ik helemaal niet meer actief zijn volgens mij, haha.
Wat naar van je miskraam! Ik heb nu ook al een week roze afscheiding dat maakt dat ik me ook niet onbezorgd voel ook al heb ik het hartje zien kloppen tijdens de echo.
Ik heb het ook! Liefst hang ik de hele dag op de bank of lig op bed.. Werken is ook echt een opgave momenteel, hoop dat t met een paar weken beter is..
Ik had hier de eerste weken ook hele erge last van, plus mijn misselijkheid! Ik ging naar mijn werk en voor de rest lag ik lusteloos op de bank! Als mensen dan zeiden dat dat na de eerste 3 maanden over zou gaan geloofde ik daar niks van, ik dacht hier 9 maanden en met pech langer last van te hebben... Maar wonder boven wonder, het duurde bij mij wel net een aantal weekjes langer, maar nu heb ik inprincipe een zwangerschap waar ik u tegen mag zeggen! Voel me gewoon goed en kan mijn ding doen overdag, ben 's avonds wel wat sneller moe, maar als dat alles is! Dus dames, ook nu zeg ik zelf, dit gaat echt over ! @Lieflief grappig dat ik jou hier ook tegen kom haha!
ik ben ook verschrikkelijk moe. dit komt door de hcg ,en is alleen maar een goed teken,maar heeeel irritant. gelukkig is me dochter 9,dus ze helpt mooi wat mee in huis..heeerlijk. hopen dat de vermoeidheid snel afzakt.
Ook ik ben moe (week 7 en word gek van nachtmerries). Heb nergens zin in en voel me neerslachtig. Straks moet ik werken (ik heb echt een leuke baan) maar heb totaal geen zin. Vraag me af hoe ik de dag moet doorkomen. Ook ik wijd het aan een eerdere mk en tel af naar de eerste echo in begin week 9. Ik probeer van de goede momenten te genieten, maar als ik in zo'n bui als bovenstaand zit is dat moeilijk. Helaas overheersen deze buien. Ik hoop dat een goede eerste echo dit gevoel zal wegnemen.