Weet iemand hier raad mee?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door BellaLuna, 24 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BellaLuna

BellaLuna Niet meer actief

Vorige week maandag had ik ongesteld moeten worden ... Maar.. Ben het nu nog steeds niet. Niet dat dat erg is: Want we zijn eruit dat we heel graag een tweede kindje willen, máár... Na 5 negatieve testen begint het wel een beetje te irriteren.

Bij onze eerste was ik 2/3 weken overtijd toen ik pas positief testte maar ik krijg hier gewoon de kriebels van... Heb verschillende symptomen (..moe, moe & moe! , voel dat mijn baarmoeder ´opgezet´ is, heb tintelingen aan de rechterkant van m´n onderbuik...)

Elke keer hoop ik maar een positieve test in handen te hebben, en zodra die negatief uitslaat roep ik alweer dat ik snel maar ongesteld moet worden... Maar dit gebeurd nu al 5 dagen, en ben er een beetje klaar mee. Wil heeeeeel graag weten waar ik aan toe ben (zodat ik van die onzekerheid af ben!)

Wat denken jullie...? Zijn de symptomen echt van een eventuele zwangerschap, of am I fucking with the mind...

Ben er inmiddels wel uit dat ik dinsdag even bloed laat prikken, ben ik er in ieder geval wel zeker van!

2. me83

me83 Niet meer actief

nja de kwaaltjes zijn heel breed. en bij iedereen anders.. dus kan er niet heel veel zinnigs over zeggen.iig niet of het echt een zwangerschap is.. maar zou idd wel blloed laten prikken.. vervelend zeg dat je zo geen duidelijkheid hebt! hopelijk snel toch een posi test of een uitslag van bloed of desnoods een ongi..succes

3. BellaLuna

BellaLuna Niet meer actief

Inderdaad! Zal blij zijn als ik weet wat er is..

Ik maak mezelf ook wel behoorlijk gek hoor.. Be normaal altijd zo regelmatig als hell, kan er bij wijze van de klok op zetten.. Daarnaast 'weet' ik wanneer mijn vruchtbare periode is en tja, als je graag kinderen wil... ;) Heb het naar mijn idee wel op het vruchtbare moment gedaan...

Ik haat dit.. :(

4. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.169
    10.678
    113
    Rot inderdaad dat je niet weet waar je aan toe bent! Heb je een reden waarom je menstruatie weg kan blijven, zoals veel spanning? Zo nodig inderdaad even langs je huisarts, en ondertussen maar gewoon zorgen dat je die eventuele late eisprong meepakt ;)

Deel Deze Pagina