Bijna 5 weken zwanger en buikpijn

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door bloem19, 13 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MOMMY2012

MOMMY2012 Lid

5 dec 2011
    58
    0
    0
    Gefeliciteerd dames!
    Ik zie allemaal augustus mamas!

Spannnnnnennndddd! Laten we komende tijd dan maar veeeeel verschijnselen en etc delen met elkaar :p !

2. SasjaStel

SasjaStel Lid

8 dec 2011
    60
    0
    0
    Sales en marketing
    Zaandam
    heeej, ik ben ook 5 weken zwanger en 3 dagen. Ik heb over 1.5 week mijn 1e echo, een hele vroege echo..
    Tijdens de vierde en vijfde week had ik hele rommelige darmen, en mn borsten waren heel gevoelig. Nu zit ik in de 6e week en ik voel geen bijwerkingen.. is dat iets om je zorgen over te maken?
    Ik ben rond 14 augustus uitgerekend!

3. Sher

Sher Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.297
    0
    0
    Hier nog een augustus mama, met dezelfde klachten. Het maakt mij wel een beetje onzeker! Maar lees overal dat het erbij hoort.
    Heb trouwens de 29e intake bij de vk en krijg daar dan een doorverwijzing voor de echo.

4. MOMMY2012

MOMMY2012 Lid

5 dec 2011
    58
    0
    0

Ik lees overal (+vk) dat het normaal is dat het een beetje minder wordt, rond 7/8 weken voel je het weer een beetje opkomen, bij iedereen is anders! Een vriendin van me had niks tijdens zwangerschap, dus eingelijk beetje afwachten, elke zwangere mama maakt zich wel zorgen!
    Gefeliciteerd!

5. MOMMY2012

MOMMY2012 Lid

5 dec 2011
    58
    0
    0

Gefeliciteerd!
    Wees niet onzeker! ....(al kan het bijna niet!) Elke mama denkt aan het ergste gelijk! Maar geniet gewoon ervan...
    Spannnenddd!

6. Little91

Little91 Lid

12 dec 2011
    91
    0
    0
    Cassiere!
    Gelderland
    Mijn ouders heb ik het zondag verteld.. & zijn ouders ook!
    Onze situatie zit een beetje anders, ik ben nog maar 20 jaar & woon op dit moment nog bij mijn ouders.
    In januari zou ik gaan samenwonen, maar dat huisje kan helaas niet meer doorgaan.. (het was namelijk een bovenwoning, en dat ik niet handig met een kleine).
    Mijn vriend is bijna 26 jaar.. en staat al erg lang ineschreven..
    Nu is het wachten op een mooie huurwoning waar we op gaan reageren.
    Maar daar zitten we niet zo over in..
    Heb jij het je ouders al verteld.?

7. MOMMY2012

MOMMY2012 Lid

5 dec 2011
    58
    0
    0
    Hoe oud zijn jullie allemaal ? :)

8. Sher

Sher Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.297
    0
    0
    Ik ben 26

9. MOMMY2012

MOMMY2012 Lid

5 dec 2011
    58
    0
    0
    Oh oke! :) Ik ben 21, en de rest? :D Ben benieuwd... !

10. bloem19

bloem19 Actief lid

3 nov 2007
    215
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    Wat leuk om te lezen allemaal. Goed idee om elkaar op de hoogte tee houden van de verschijnselen! Ik heb sinds gisteren enorme lage rugpijn, echt killing!
    Ik ben trouwens 23 (bijna 24), net als mijn vriend.
    Gisteren hebben we het mijn schoonmoeder en schoonzusje verteld. Tranen van geluk, was heel mooi. Daarna mijn broertje en die was ook helemaal gelukkig. Mijn ouders zijn voor een paar daagjes weg en ik vertel het hen aankomende vrijdag.

11. bloem19

bloem19 Actief lid

3 nov 2007
    215
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    @little91
    Hopen op een huisje voor jullie!
    Hoe reageerde jullie ouders?

12. DJR

DJR Actief lid

9 nov 2011
    121
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames!
    Hier nog een augustus 2012 mama! Nog maar heel pril maar nu al niet meer ondenkbaar dat ik geen baby krijg.
    Ik ben 21 en mijn vriend 22. We wonen samen.

Mijn eerst afspraak bij de vk is 13januari. Pfff dat duurt nog zo lang! Nog meet ongeduldige wachters?:p
    Ben ook zo bang dat t fout gaat, peptalks?!?hihi
    Liefs!

13. MOMMY2012

MOMMY2012 Lid

5 dec 2011
    58
    0
    0
    Oh wat leuk om te horen dat ze blij waren! Geeft je natuurlijk meer motivatie! En hoe voel je je ?

14. MOMMY2012

MOMMY2012 Lid

5 dec 2011
    58
    0
    0
    Hier ook een ongeduldige wachter ! 27 januari ....
    kan gewoon niet wachten! ...

Jaaa, af en toe doe ik echt gewoon niks zodat er niks
    kan gebeuren met mijn buik ofzo ... en met plassen ga ik extra goed opletten haha, echt stom allemaal maar goed, elke mama is zo bezorgd! Hoe voel je je ? misselijk al ? etc... ?

Liefs

15. poetje84

poetje84 Actief lid

24 okt 2011
    141
    0
    0
    Wat leuk; nog meer augustus-mama's-to-be!!

Morgen 5 weken zwanger... Spannend! Heel onzeker of het allemala wel goed zal gaan; of het wel écht zo is... Weeig gevoel in m'n maag (regelmatig, hele dag door), geen trek, snel moe, soms gevoelige borsten en snel aangebrand... En vnaaf eisprong al koude handen/voeten... Maar écht duidelijk kwaaltje waaraan ik iets kan 'checken' of het goed gaat... nee... Jammer voor ons hé... dat alles wa tje voelt nog spannend is!

Voel soms ook soortje spierpijn-achtig iets onderin. Daarnet een poosje links-midden van m'n buik steken gehad... net iets onder maag, boven navel (lekker duidelijk :p). Vroeg me af wa ht was; maar denk darmen...

Ik mag 5 januari voor de intake naar het ziekenhuis! En als ik het goed begreep krijg ik dan ook een echo,... spannend!! (L) (Maar zo gek; nu ben ik weer vergeten of ze dat ook expliciet gemedlt heeft, maar zal dan bijna wel... ze wilde intake met 8 weken ivm hartactie enzo..)
    Pfoe, nog 3 weken wachten!!

16. baileysplinter

20 jun 2011
    56
    0
    0
    amsterdam
    hey dames...

allemaal gefeliciteerd:D
    ik ben zelf 6.3 weken zwanger en uitgerekend op 6aug.;)
    alleen ik heb nog geen afspraak gemaakt bij het ziekenhuis
    ik ben eerlijk gezegd nog even moed aan het verzamelen na 3 miskramen.
    :)

17. poetje84

poetje84 Actief lid

24 okt 2011
    141
    0
    0
    Daar kan ik me echt iets bij voorstellen!
    Ik ben al bang zónder 3 miskramen... bijna te mooi om waar te zijn, dit... Vind het echt spannend! En dan de echo... kijk er nu wel naar uit (als dat dus over 3 weken is), amar denk dat ik tegen die tijd weer STIKbang ben... Nu heb ik zoiets van 'als ik dan nog maar zwanger ben'... en dan denk ik 'als het maar leeft'... en daarna denk ikv ast steeds 'als het maar goed blijft gaan'...
    Nooit geweten dat je op slag zó onzeker zou zijn!

18. baileysplinter

20 jun 2011
    56
    0
    0
    amsterdam
    die onzekerheid is echt verschrikkelijk !!
    maar ik denk dat als je eenmaal het hartje heb zien kloppen dat er dan
    sowieso heel veel stress van je afvalt dat denk ik in ieder geval

19. poetje84

poetje84 Actief lid

24 okt 2011
    141
    0
    0
    Dat denk ik idd ook (maar dan stress je met de volgende toch weer)... Hoop dat ik die eerste afsprak gewoon echt ga halen... en de rest ook natuurlijk; maar laat ik ff bij de eerste blijven, voor nu... Wat zijn drie weken dan ein-de-loos lang hé!

20. baileysplinter

20 jun 2011
    56
    0
    0
    amsterdam
    haha jaa echt he !!

ach misschien zeggen we over een paar weken wel van goh wat gaat dat toch snel allemaaal !! ;)

Deel Deze Pagina