Haha, ik denk dat de weken straks omvliegen! Nu duurt het allemaal nog zo lang. Toen ik hoorde dat ik 5 januari heen mocht, dacht ik: jeetje, mag het niet nu al? Ik denk idd dat de onzekerheid blijft en dat het miss minder wordt als je het hartje ziet kloppen. Ik heb trouwens ook heel warm de hele dag door. Mijn wangen gloeien ervan.
Hallo, ik zie nog meer prille zwangeren hier Even meekletsen..mijn nod was 12dec maar met al mijn ongeduld 9 dec al posi getest omdat ik een heel lijstje aan klachtjes had die wel erg 'zwangerig'waren haha! Die steekjes en pijntjes heb ik ook wel...akelig he!Heb in de 9e week van mijn vorige zwangerschap een mega bloeding gehad (uiteindelijk is alles goedgekomen, dus ook dan..hoeft het geen drama te zijn) dus ik ben nog wc-papier paranoia van de vorige keer.. Verder ook warm hier, en zweten 's nachts in bed, en van het minste geringste wakker worden...pijn in de borsten, rommelende darmen, moe moe moe,misselijk met vlagen..het hele lijstje. En dat vind ik heel raar want in mijn vorige zwangerschap had ik dus nergens nada niks noppes last van...vreemd! Heb de vk nog niet gebeld...zal ik van de week eens doen...moet je toch tot week 8 of 12 wachten...we hebben nog tijd helaas, ik ben ook ontzettend ongeduldig en bezorgd ben je de eerste maanden allemaal wel denk ik. Groetjes!
Jaa, dat zeker weten! We vonden het ook superspannend om te vertellen. De reactie van mijn broertje hebben we zelfs gefilmd, haha. Ik voel mij eigenlijk wel prima. Ben alleen wat sneller moe. Met vlagen wat misselijk en lage rugpijn. Ook is mijn buikpijn wat zeurderig. Af en toe lijkt het net een menstruatiepijn, dus dat maakt mij wat onzeker. Verder heb ik het steeds erg warm en is mijn buik echt super opgezet. Best een lijstje dus Hoe voel jij je?
Dat is leuk! We lopen gelijk EN we hebben op dezelfde dag een intake Ik heb niet gelijk een echo, helaas.. Ze willen wel wat bloed afnemen.
mijn ouders zijn onderweg voor een kop koffie, ik ga het zo vertellen! Ben benieuwd...leuk Bloem dat het bij jou zo mooi was (y)
@Willet Ja, dat was zeker leuk. Wauw, wat spannend! Ben heel benieuwd hoe ze reageren! Laat je hete even weten..
Hoi Bloem, Dat buikpijngevoel heb ik ook. Hopelijk gaat dat snel over en komt er geen bloeding ofzo. Groetjes, Jette
Hoi!Was leuk!Ik had een stolp voor zoetigheid gekocht voor mijn moeder (liep ze al een week over te praten..had ze bij gtst gezien ofzo?) Afijn..ze komen op de koffie en ik was druk bezig.(taart bakken)..hebben we eindelijk tijd om even te zitten,zegt ze net voor ik Dat kadootje tafel wil zetten tegen mijn zoontje:'en,krijg jij niet nog een broertje of zusje??Hihi in de stolp zaten cupcakes gemaakt van babysokjes en het kwartje viel meteen..ze waren helemaal blij,echt leuk!Ze was ook helemaal trots dat ze de eerste was die het wist (de rest van close fam. vertellen we met kerst) maar zij werken op een schip en zijn dadelijk 5 weken weg dus wilde het meteen kwijt! Net had ik trouwens iets raars allemaal flitsen in mijn ogen alsof je te lang naar een licht hebt gekeken,of in de zon ofzo snap je?Mu is het weer weg,heel gek..zou dit ook een symptoom kunnen zijn?Raar...
Haha leuke herrinering zo'n filmpje! Oh jeetje, je hebt het basis nu al dus! ik ook wel een beetje zoals jou inderdaad, en ik lijk al 5 maanden zwanger ! hahaha.... Alleen maak ik zelf me wel zorgen om me borsten, eerst enorm veel pijn en gevoelig, maar nu niks meer? beetje misselijk gevoel in mijn buik ... en verder niks specials! Wel erg moe etc, maar ik denk dat het normaal is... Liefs
Aaaahw wat leuk ! gefeliciteerd en geniet er lekker van! Misschien zijn de flitsen omdat je dan te snel beweegt of te snel naar boven komt na het bukken om iets op te pakken etc... Maar denk niet dat het echt zo'n normale symptoom is... :O! Dat had ik welleens tijd terug toen ik nog niet zwanger was.. maar dat is zomaar iets hoor, maak je niet druk liefs
Nee..niet teveel googlen op lichtflitsen en zwangerschap..daar wordt je niet vrolijk van..wow! haha wet ook niet wat dat was..ben ook wel vaker duizelig dus misschien wat lage bloeddruk.. Nee rustig aan, welterusten allemaal! Wanneer bellen jullie eigenlijk je vk? Of dokter? Vorige zwangerschap had ik bloedingen dus ging ik al vrij snel naar de dokter enzo..maar nu verloopt (hopelijk) alles normaal en dan...van de week maar bellen?Met 8 weken krijg je dan intake ofzo niet?
Hey bloem19, Ik herken je hele verhaal. Ben nu 5 weken zwanger en ik voel me ook nog eens heel licht in mn hoofd. Darmen van slag, veel lucht en opgeblazen gevoel. Ben rond 22 augustus uitgerekend
hoi hoi, Iedereen van harte met de zwangerschap! Ik ben nu bijna 5 weken zwanger na 2 recente miskramen dus ik zit continue in de stress of het dit keer wel goed zit.... Mijn lichaam werkt ook niet bepaald mee aan mijn gemoedsrust, want ik heb eigenlijk helemaal niet veel kwaaltjes.. Borsten IETS gevoelig, IETS misselijk af en toe en SOMS voel ik wat pijntjes onderin de buik....verder niks.. Nu vraag ik mij af wat jullie eigen voelen als jullie je buik inhouden?? Bij mijn vorige zwangerschappen voelde ik dan altijd wel wat zeurpijn " . In iedergeval dat er iets aan het groeien was. Maar nu voelt het gewoon "leeg..heb ook geen opgeblazen gevoel ofzo . Zit dus zo vaak me buik in te houden op de hoop dat ik IETS voel....of wat in me buik te drukken . De testen zijn wel knallend, maar weet dat dat geen garanties geeft.... Herkent iemand dit?? xMarleen
Ik heb ook meteen na mijn test gebeld met de gyn. Ik had officieel op 21 december een afspraak voor een echo. Maar omdat ik in het begin van de week bruinverlies heb gehad mag ik morgen al voor een echo. Hoop dat er al iets te zien is! Ik heb ook last van duizeliheid en sterretjes zien. Dit komt door een lage bloeddruk. Hier ben je ook heel moe van en snel buiten adem.
Zo fijn dat er herkenning is! Wat mijn angst ook een beetje is.. Eerste keer werd ik ongesteld na 5 weken, tweede keer na 4 weken. Nu had ik na de 4 weken een positieve test in mn handen. Nu is mn angst een beetje dat ik alsnog na 5 weken (dat is deze week), mijn menstruatie alsnog op gang komt ofzo. Zo stom. Maar daar ben ik een beetje huiverig voor. Vooral omdat ik ontzettende buikpijn heb met vlagen, naast de andere kwaaltjes..
Jij ook gefeliciteerd! Ik denk dat je vanzelf al je erg druk maakt om je nieuwe zwangerschap... Na alles wat je meegemaakt hebt! Het is vervelend om je te bedenken dat het weer kan gebeuren, maar ik denk dat je je verstand even op 0 moet zetten en afwachten tot je het hartje hoort... Lekker andere dingen doen, en niet teveel op je buik letten, want nu zal je niks voelen of zien ! Het is nog te vroeg ! Het komt wel goed hoor! Iedereen heeft wel angst voor een miskraam, is echt normaal, maar lekker bezig zijn en niet teveel eraan denken is beter! Pijntjes in je buik, iets gevoelig borsten, etc etc... heb ik ook, ik ben nu 4 weken en 6 dagen, morgen 5 weken alleen het neemt bij mij ook wat af, ook geen ochtend misselijkheid alleen wat moe, ik probeer me rustig te houden en af te wachten op wat er gebeurd, zolang je geen bloed merkt dan is er niks aan de hand! ... zo heeft mijn vk me gezegd teminste! Liefs
Niet teveel aan denken! Het komt wel goed... Lekker aftellen tot je echo en verder gewoon de dingen doen die je normaal ook deed, anders maak jij jezelf ook echt gek! haha...