Bijna 5 weken zwanger en buikpijn

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door bloem19, 13 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Banca

Banca Lid

23 okt 2011
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    He meiden,

Bij mij is het helaas verkeerd afgelopen. Ik had veel last van buikpijn, ongesteld gevoel. Ook kon ik moeilijk naar het toilet. Om die reden maandag ook thuis gebleven. Helaas kreeg ik dinsdag een bloeding. Gelukkig kon ik direct bij terecht bij de verloskundige. Hier bleek dat ik 6 weken en drie dagen zwanger was, het hartje klopte zelfs, maar dat het vruchtje zich in mijn eileider genesteld had... nog die zelfde dag ben ik opgenomen in het ziekenhuis en de dag erna geopereerd. Ik ben één eileider kwijt....

Al met al zal ik drie maanden moeten wachten en dat met 50% kans verder..... bah wat is dit balen zeg.... zeker omdat ik 1 november ook al een miskraam gehad heb.

2. Sher

Sher Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.297
    0
    0
    ooh Banca wat een vreselijk nieuws!
    Wat zou je zijn geschrokken of niet?
    Hoe gaat het verder met je?

3. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Wat erg banca!!
    Hoe erg had je die buikpijn? En hoe vaak? Op n dag?
    Sterkte!!!!!!!...

4. Emily27

Emily27 Fanatiek lid

14 nov 2011
    2.616
    2
    0
    Wat vervelend Banca :( Maar ik wil je ook een kleine geruststelling geven; volgens mij is het NIET zo dat je met 1 eileider maar 50% kans hebt, omdat de resterende eileider de taak van de missende (deels) over gaat nemen. Of bedoelde je dat niet? Hoe dan ook; ik wens je heel veel sterkte en hoop dat er snel een zwangerschap op een goede plaats mag zijn voor je!!!

5. bloem19

bloem19 Actief lid

3 nov 2007
    215
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    Jeetje Banca, wat ontzettend naar. Sterkte!

6. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Dames net zwanger! Vraag: bij mijn eerste zwangerschap was ik na dag of 5 over tijd al enorm last aan t hebben v jeukende borsten door de groei! Nu, ook 5 dagen overtijd ( 5 dagen na officiële IVF testdatum om exact te zijn, dus embryo is al verder) heb ik dat niet nog! Wel soms wat pijnlijker of gevoeliger borsten maar nog geen grote groei!

Herkenbaar?

X

7. Anne22

Anne22 Actief lid

18 nov 2007
    220
    1
    0
    Hoi meiden! Hier nog een augustusmama en lees al een tijdje mee. Ben 26 en morgen 5 weken zwanger.

Ook ik heb last van zeurende buik en rugpijn die uitstraalt als een soort kramp in mijn benen. Ik maakte mij wat zorgen maar lees dat meerdere meiden hier ook last van hebben, dat stelt gerust! :)
    Ook wordt het minder als ik in een goede houding ga liggen, dat is bij menstruatiepijnen wel anders!

Had in juni een miskraam, toen voelde ik mij ook totaal anders. Daar hou ik me maar aan vast. Dwing mezelf nu om positief te zijn en dat lukt!

Verder voel ik mij best zwanger! Pijnlijke borsten, emo, kraampjes, MOE, kortademigheid en nog een lijstje..

Joepie ik ben zwanger!! :)

8. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Moet even wat kwijt, ik werd wakker met een zeer pijnlijke steek en kramp!!
    Ik schrok mij rot, ik ging gelijk na de wc dacht dat t klaar was maar de pijn zakte daarna snel weer. Was misschien een steek en kramp van een minuutje..geen bloed gelukkig..

Pfff zit nog met trillende handen.. zijn er meerdere die dit hebben/hadden??

Whaaa ben echt bang!! heb al 2 mk achter de rug.. hopelijk blijft t zitten en is alles goed..

9. Wila

Wila Actief lid

11 okt 2011
    198
    0
    0
    NULL
    NULL
    Herkenbaar!!!

Ik ben vorige week in de nacht wakker geworden van de pijn. Vreselijke steken en zeurend gevoel. Wat uiteindelijk weg trok.

Ik heb toen de volgende dag direct de gyn gebelt en deze heeft een echo gemaakt. Niks aan de hand. Hij dacht dat het mn eierstok of darmen waren geweest die in de verdrukking zijn komen te zitten!

Ik snap jou angst mami22.... Misschien moet je toch even je verloskundige bellen. Zeker met je voorgeschiedenis!

Succes!!!!

10. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hoi..

Net de verloskundige gesproken.. die zei dat t mijn banden waren omdat mn baarmoeder aan t groeien is..

Zolang het niet gepaard gaat met heftige kapen en steken en bloedverlies hoef ik mij geen zorgen te maken.. (tja)
    Ik heb al een vervroegde echo gekregen die heb ik volgende week, dus die wacht ik af..:)

Ik denk dat ik pas gerustgesteld ben als ik die echo heb gezien..:d met kloppend hart en al natuurlijk!!:D

Hoelang duurde die steken bij jouw Wila? niet lang?
    Ik kan mij herinneren van mijn mk-en dat ik ook s nachts wakker werd van vreselijke krampen en steken en de volgende ochtend druppels bloed.. dit keer niet gelukkig.. Mjaa.. we wachten het af meer kan ik toch niet doen..

11. Ronja

Ronja Actief lid

8 feb 2011
    459
    0
    0
    (kinder)fotograaf
    Den Bosch
    Wat een herkenbare onzekerheden. Zelf ook meerdere miskramen gehad dus bekend hiermee en begrijp vooral de angst ontzettend goed.

Ik heb ook nog steeds af en toe lastvan buikpijn en ben heel oplettend of het niet erger wordt. Tot nu toe is het steeds kort en ga ik er vanuit dat het een combinatie is van mijn baarmoeder die groeit en mijn darmen die enorm verstopt zijn. Mijn buik is ook erg opgezet. Met een miskraam waren het echt weeïge pijnen en was er daarbij sprake van bloed.

Ik heb 12 januari de eerste echo en ben enorm nerveus daarvoor. Het duurt veel te lang ook.. :)

Maar buikpijn heb ik dus inderdaad ook.

12. Wila

Wila Actief lid

11 okt 2011
    198
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goed dat je je verloskundige hebt gebelt. Ben je een beetje gerust gesteld??

Mijn steken waren echt alleen steken, geen kramp/geen bloed!
    En het duurde misschien 5 minuten. Ik heb er een warme kruik opgelegt en toen trok het al snel weg.
    Bij de echo zagen we een vruchtzakje met wat erin.... DUs waren heel blij!
    Maar ben inderdaad ook pas echt gerust als we as. vrijdag bij de echo het hartje horen kloppen! Denk dat ik het dan allemaal los kan gaan laten......

Er gebeurd zo ontzettend veel in onze buikjes.... Wat wij als leek nog niet kunnen verklaren! Dus denk dat de onzkerheid heel normaal is! Alleen hoop dat deze na de echo toch wel minder gaat worden ;)

13. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    @ Ronja; indd, weeige pijn had ik ook nu is het wel anders maar de angst blijft.. als k niks voel is het niet goed als k iets ergere steekjes voel is het ook niet goed :p maar goed k wacht t af..ppff hoe moeilijk het ook is, proberen mijzelf rustig te houden hihi..

@Wila; Oww gelukkig er zit dus wel wat!! hoop ook voor je op een heel duidelijk hartje as vrijdag:D En indd miss is het dan wat geruststellender dan woorden van de verloskundige.. zien is geloven zeggen ze he:D

Deel Deze Pagina