9 weken; misselijkheid voorbij?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Suusjeuh, 24 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Lieve meiden,
    Ik ben nu presies 9 weken zwanger, met 8 weken 3 dagen heb ik een echo gehad met een mooi stuiterend kindje met kloppend hartje. Echoscopiste zei "Ziet er goed uit, geen zorgen meer maken!"

Ben vanaf de positieve test tot gisteren misselijk geweest, wel in meer en mindere mate, op heftige dagen at ik 2 crackers en een hapje appel op heel de dag, op andere dagen kon ik ook een halve portie avondeten eten zeg maar. Hoef gelukkig niet te spugen.

Nu ben ik vandaag ineens helemaal niet meer misselijk? Geen pijnlijke borsten, niet misselijk. Nog wel moe, en geen buikpijn of bloedverlies oid.

Hebben jullie ervaring met misselijkheid die vroeg voorbij is?

2. Ona

Ona Fanatiek lid

8 mei 2011
    1.469
    1
    36
    Bij mij is het precies andersom. Ik ben nu 10 weken en 2 dagen en al die tijd niet misselijk geweest. Vandaag lijkt het een beetje te beginnen. Ik wil maar zeggen dat het bij iedere vrouw weer anders is. Je kan er weinig van zeggen.

3. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Nou ik wilde precies hetzelfde topic starten!!

Ik ben weken beroerd en ziek geweest, alleen water en friut ging erin...

Nu voel ik me gewoon goed...en minder moe..

Heb ook al meerdere goede echos gehad.

Raak ook ongerust nu!

4. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.548
    524
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Ik ben nooit ziek geweest van mn zwangerschappen, gelukkig! Het is echt zo verschillend hoe de symptomen zijn en veel of weinig het wil allemaal niets zeggen over het wel of niet goed gaan van je zwangerschap.
    Inderdaad goede echo's met hartslag zijn goede indicatoren!

Probeer te genieten en je niet te veel zorgen te maken.

5. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Ik ben nooit misselijk geweest! En nu toch alweer 27 weken zwanger.
    Wel of geen kwaaltjes zegt vaak niks over het verloop van de zwangerschap. Geniet er lekker van dat je misselijkheid voorbij is!

6. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Ik heb mijn vlos gemaild. Was ongerust doordat de misselijkheid nu al sinds vrijdag praktisch over is.

Ze zei dat de misselijkheid tot een week of 12 in vlagen kan komen, maar tegen die tijd ook de misselijkheid kan stoppen. Ik zit nu in week elf. Dus wie weet ben ik er dan wel van af nu?

Blijf onzeker. Je zoekt toch bevestiging. Al ben ik wel blij dat ik niet meer zo vreselijk ziek ben!

7. december

december Fanatiek lid

9 apr 2011
    2.724
    0
    0
    Ik ben nu ruim 10 weken en sinds 3 dagen niet meer misselijk geweest, mits ik tijdig eet. Als ik dit niet die voel ik me wel al snel flauw worden. Ik hoop dat ik het ergste gehad heb, want dat was toch iets vreselijks....

8. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Ben vandaag weer behoorlijk beroerd geweest..Niet lekker. Weer een vlaag?

9. lelie78

lelie78 Lid

1 dec 2010
    11
    0
    0
    Iedere zwangerschap is weer anders. Ik ben zelf tot de 17 weken erg misselijk geweest bij beide zwangerschappen kon niets binnen houden. Maar ik ken ook weer vrouwen die helemaal niet misselijk zijn geweest tijdens hun zwangerschap. Misschien ben jij er nu gewoon vanaf.

10. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Pfff bij mij ist terug ..

Deel Deze Pagina