Bijna 5 weken zwanger en last van druk op de blaas of blaasontsteking??

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Sterrr, 5 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sterrr

Sterrr Actief lid

20 aug 2013
    330
    0
    0
    Oost vlaanderen
    Hey iedereen,

ik heb al een paar dagen last van een soort druk op mijn blaas..
    telkens als ik moet gaan plassen gaat dit goed zonder pijn.. als ik veel drink plas ik ook veel, soms is het iets minder maar in het algemeen is het meestal wel veel.
    Alleen heb ik vaak na het plassen nog steeds het gevoel dat ik moet plassen, drukkend gevoel? Ik weet echt niet of dit nu een blaasontsteking is of niet? Zal straks even men dokter op de hoogte brengen.

Kan dit van zo vroeg al dat je baarmoeder op je blaas drukt? Want normaal herken ik een blaasontsteking heel goed, heb er in het verleden wel vaak last van gehad (komt door een aangeboren afwijking die onder controle is nu) en nu heb ik dus nooit pijn of branderig gevoel of wat dan ook.. alleen die druk.. net als ik een hele dag kan plassen :p

2. nedjla

nedjla Fanatiek lid

16 jun 2008
    1.773
    40
    48
    ik zou gewoon even je urine laten controleren dan weet je of je een blaasontsteking hebt maar je baarmoeder groeit nu ook dus mischien heb je daar ook wel last van

3. nedjla

nedjla Fanatiek lid

16 jun 2008
    1.773
    40
    48
    ooh ja als je zwanger bent voel je meestal de pijn van de blaasontsteking niet was ik vergeten te melden

4. Angie86

Angie86 Actief lid

19 okt 2012
    175
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb precies hetzelfde! Zo irritant! Ik woon onderhand op de wc... Denk dat het mijn BM is die op mijn blaas drukt ofzo.. ik lees even mee :)

5. Typfoud

Typfoud Fanatiek lid

3 aug 2013
    1.442
    0
    36
    Oh grappig ik heb net een vraag geplaatst over blaasontsteking. Ik las op i net dat je vatbaarder neemt voor blaasontsteking als je zwanger bent.

6. noa81

noa81 Actief lid

13 dec 2010
    413
    0
    0
    Inderdaad zoals eerder al is gezegd; even laten testen.
    Kan zijn dat het door de zwangerschap komt maar als het een ontsteking is moet je er niet te lang met rond blijven lopen.
    Succes!

Deel Deze Pagina