Hallo allemaal, Ik heb een probleem ik heb sins twee weken erge last van mijn borsten ze zijn echt behoorlijk gegroeid en doen ook erg pijn had al cup d en het is nou niet dat ik ongesteld moet worden dat is ongeveer over 2 weken daar ligt het dus niet aan en zwanger durf ik niet zo goed te zeggen aangezien ik koper spiraal heb al 2 jaar en nooit wat is gebeurd ik drink Wel heel veel en plassen natuurlijk ook hoop dat iemand me kan helpen. Groetjes Savannah,
Je weet het alleen als je een test doet. De klachten kunnen van een zw zijn maar ook gewoon van een komende menstruatie. Ben je al overtijd?
Bedankt voor je reactie! Jaa, dan maar test doen nee niet echt overrijd mijn menstruatie komt en gaat de laatste tijd verlies een klein beetje en stopt het en paar dagen erna weer klein beetje terwijl het normaal 7 dagen was en zwaar ongesteld dokters hadden er ook geen verklaring voor.. Groetjes Savannah
Zou testje doen, dan weet je iig zeker dat het wel/niet zwangerschap is. Zo niet dan zou ik nog even wachten of je ongesteld wordt. En ja anders dan toch maar naar de huisarts als dat ook te lang duurt.
Jaa, toch maar goed idee om test te doen heb een afspraak al gemaakt bij dokter pas dinsdag helaas.. Ik weet niet zo goed wat ik moet denken wat het zou kunnen zijn maar dat zie dan wel in iedergeval bedankt voor je reactie Groetjes Savannah,
Hee, nou ben vandaag bij dokter geweest en er is test gedaan nou hoor ik de uitslag na 14:00 uur ben benieuwd zo niet moet ik toch naar ziekenhuis voor verder onderzoek.. Groetjes Savannah,
Jaaa test was negatief maar vertrouw het niet helemaal heb morgen ochtend afspraak bij ziekenhuis had toevallig vandaag uit het niets koorts dus snap het niet echt en me borsten blijven maar groeien Groetjes Savannah,