Zwanger? Miskraam? Toch ongesteld?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Mariya, 22 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mariya

Mariya Actief lid

3 jan 2009
    445
    0
    0
    Dames, ik ben een beetje wanhopig aan het worden omdat ik gewoon niet meer weet wat er met mij aan de hand is..

Mijn NOD was 16 september. Op die dag had ik één rode veeg en wat slijm. De dagen erna nog steeds slijm en afscheiding maar geen teken van menstruatie.. 3 dagen na mijn NOD heb ik een test gedaan en hierop zag ik een HEEL vaag streepje. De volgende dag werd het streepje al duidelijker. Ik natuurlijk helemaal happy!!

Alleen nu had ik vanmorgen ineens pikzwarte afscheiding! Dit was in de ochtend en nu heb ik het in de middag nog eens gehad, ook wat stolsels erbij.. Nu heb ik bruine afscheiding, maar geen bloed.

Wel enorme buikkrampen en allerlei symptomen die zowel een zwangerschap als menstruatie kunnen betekenen.. heel erg vreemd allemaal. Normaal is mijn cyclus 29 dagen, dus als het geen zwangerschap is/was ben ik wel heel erg lang overtijd..

Morgen heb ik een afspraak met de dokter, maar zit er toch mee in mijn maag, iemand ervaring?

Oh ja en vandaag heb ik weer een testje gedaan maar toen zag ik helemaal niets meer..

2. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Ik ben bang dat je een vroege miskraam hebt gehad. Sterkte!

3. Mariya

Mariya Actief lid

3 jan 2009
    445
    0
    0
    Daar ben ik ook bang voor, dat is ook wat mijn gevoel zegt.. :(

De hoop blijft, maar is valse hoop ben ik bang..

Deel Deze Pagina