bijna 5 weken zwanger, vandaag bruinverlies

Discussion in 'Miskraam' started by Carolien1981, Jan 9, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. madelief2014

Dec 22, 2014
    37
    0
    6
    Een donker wordende test betekent niet altijd iets goeds. Maar je hebt wel meer kans op goede afloop. Sterkte meis

2. Carolien1981

Jan 9, 2015
    96
    1
    0
    NULL
    NULL
    Dank je wel voor je antwoord!

Pfff,.. ik weet het echt niet meer dan.

Dacht als hij donkerder word dan moet het nog wel goed zitten...

En een echo is ook nog te vroeg, bovendien ben ik bang dat die dan voor niks zal zijn...

3. Laawra

Laawra Bekend lid

Feb 28, 2013
    632
    86
    28
    NULL
    NULL
    Hoi,

Ik heb met 6 weken eerst 's ochtend bij afvegen bruin verlies gehad en daarna nog 2 dagen iedere ochtend en avond rood verlies. De laatste dag 's ochtends nog rood verlies gehad en twee dagen later bleek er een hartje te kloppen op de echo. Dat was vorige week. Gisteravond ben ik ook weer wat rood bloed verloren. Wel steeds zonder stolsels en zonder kramp. Het stopt hier steeds en tot nu toe geen mk. Volgende week weer een echo en dan zullen we het zien maar ik maak me er momenteel gek genoeg niet zo druk meer om (niet dat een goed kloppend hartje met 7.1 weken een garantie is) maar gevoelsmatig gaat het er deze zs voor mij een tijdje bij horen.
    Wat bruin/roze verlies komt best wel vaak voor. Ik ken ook genoeg meiden die een deel of zelf de hele zs bloed hebben verloren.
    Hopelijk gaat het bij jou gewoon goed!

4. Jolina

Jolina Niet meer actief

Helaas kan hcg stijgen zelfs als het mis is....

5. Carolien1981

Jan 9, 2015
    96
    1
    0
    NULL
    NULL
    Lastig dat een test nog donkerder kan worden, ook als het fout is gegaan. Ook al heb ik er geen goed gevoel meer bij, ik heb nog steeds wat bruin bloed, geen rood meer. Denk toch af en toe, wat als het toch nog goed zit.

Vind het ook zo wat om dan nog een echo te laten maken en dan te zien dat er misschien niks meer zit :(

Onzekerheid is om gek van te worden, twijfel, twijfel, twijfel...

6. Teapot

Teapot Actief lid

Sep 3, 2014
    166
    40
    28
    NULL
    NULL
    Heb je de verloskundige al gebeld Carolien? Volgens mij was er nog geen eerste echo gepland? Het lijkt mij toch wel prettig om een echo te krijgen, ook al is het niet goed. Dan weet je in ieder geval of je baarmoeder weer schoon is.

7. Carolien1981

Jan 9, 2015
    96
    1
    0
    NULL
    NULL
    Nee, had nog geen afspraak gemaakt bij de verloskundige. Het was/is nog zo pril. Zou nu pas 5 weken zijn.

Ik heb toch zelf echt het gevoel dat het niet goed zit, maar als ik blijf twijfelen, dan zal ik toch maar bellen denk ik. Voorlopig heb ik nog steeds bruin verlies,
    Het rood heeft niet door gezet, ook geen buikpijn eigenlijk.

Echt iedereen heel erg bedankt voor het reageren.
    Het is zo dubbel, wel, niet.
    Naar mijn idee is elk bloedverlies niet goed, zeker niet zo snel al.

8. Jolina

Jolina Niet meer actief

Is ook moeilijk meid... Je wilt gewoon niet op de echo zien dat het foutzit en dat snap ik heel goed.

Maar het is uiteindelijk wel fijn als je weet waar je aan toe bent.. Dan kun je echt verwerken als het mis is...

Sterkte want het is gewoon erg moeilijk allemaal...

9. lolababy

lolababy Fanatiek lid

Jul 28, 2014
    1,403
    1
    0
    Zelfstandige
    Hey meid is ook moeilijk allemaal, mijm advies laat je bloed prikken anders en dan twee keer met twee dagen ertussen.

Ik heb ervaring met beide aflopende testen en oplopende testen. Dus het geeft geen garantie helaas. Oplopend betekend wel dat je hcg stijgt.

Hoop voor je dat je gauw duidelijkheid heb want die onzekerheid is zo zwaar he.
    Sterkte en ik duim voor goede afloop

10. Tries123

Tries123 Actief lid

Oct 20, 2013
    486
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou inderdaad ook bloed laten prikken
    Dat is het beste "meetbaar"
    En dan weer je tenminste een beetje waar je aan toe bent

Ik hoop dat het goed komt voor je

11. Carolien1981

Jan 9, 2015
    96
    1
    0
    NULL
    NULL
    Nou, bloeden gestopt en dacht ga toch eens nog een test doen.

Die is nu toch wel een stuk donkerder dan vorige week.

Vanmiddag toch maar de verloskundige bellen en vragen wat ze adviseren denk ik!

12. Jolina

Jolina Niet meer actief

Zou ik wel even doen ;) bloedprikken of een echo is misschien wel fijn

13. Carolien1981

Jan 9, 2015
    96
    1
    0
    NULL
    NULL
    Zal je altijd zien, heb ik alle moed bij elkaar geraapt om dan toch maar de verloskundige te bellen, krijg ik steeds een bandje te horen.
    Ze zouden bereikbaar moeten zijn tussen half 2 en half 4, maar toch steeds het bandje :(

14. Jolina

Jolina Niet meer actief

Misschien een bevalling aan het doen... Komt goed meid..

15. Carolien1981

Jan 9, 2015
    96
    1
    0
    NULL
    NULL
    Dank je Jolina, dat je mee leeft!

Heb ze nog steeds niet te pakken gekregen, morgenochtend maar proberen denk ik.

Nu na het plassen ineens weer wat slijm na het afvegen, beetje helder/wittig.. Ben benieuwd wat dat nu weer betekend.. haha

16. Jolina

Jolina Niet meer actief

Leuk he zo'n achtbaan aan emoties....
    Misschien even je naam inspreken en wie weet bellen ze straks even ;)
    Je kan uitleggen dat je zwanger bent en wat bloed verliest... Dan bellen ze vast ;)

17. Carolien1981

Jan 9, 2015
    96
    1
    0
    NULL
    NULL
    Nou, dat kan je wel zeggen ja.. pfff...

Ben bang dat ik toch tot morgen moet wachten. Kan niks inspreken, alleen een bandje en daarna word de verbinding verbroken. Maar ach, die ene dag kan er ook nog wel bij :)

Verlies nu gelukkig geen bloed vandaag, dus dat geeft weer wat goede hoop..

:)

18. Jolina

Jolina Niet meer actief

Ah oké, ja je verandert verder niks aan de situatie helaas... Als het een mk is dan hou je dat helaas niet tegen....
    Even afwachten nu en misschien straks nog eens bellen...
    Misschien heeft de vk een afwachtende houding ;) en gaan ze niks voor je doen... Hou daar rekening mee...

19. Carolien1981

Jan 9, 2015
    96
    1
    0
    NULL
    NULL
    Gebeld, kreeg de assistente aan de lijn.
    Die kon mij niet echt helpen en vroeg of ik tijdens het telefonisch spreekuur terug kon bellen. Dan krijg ik een verloskundige aan de lijn.

Dus nog ff wachten tot dat het half 1 is...

:)

20. Jolina

Jolina Niet meer actief

Oké.... Ben eens benieuwd wat ze gaat zeggen nu...vaak zijn ze afwachtend en zeggen ze ook dat je gewoon even moet afwachten.

Ik zou wel duidelijk uitleggen dat het allemaal erg onzeker en vreemd is en je graag wilt weten waar je aan toe bent ;)

Je hebt vk die je laten komen voor een echo of bloedtest maar meestal zijn ze van het afwachten, alleen is dat voor jou minder aangezien je echt niet meer weet hoe en wat.

Share This Page