Bijna 5 weken

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door priscilla243, 16 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Gefeliciteerd :)

2. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Gefeliciteerd!

3. Imke24

Imke24 Actief lid

31 jan 2011
    350
    1
    16
    Limburg
    Gefeliciteerd

4. priscilla243

6 mei 2015
    46
    0
    0
    Dank je wel ladies. Nog 3 spannende weken. Maar als er iets mis is merk je dat toch wel?voor de 8 weken echo toch?

5. priscilla243

6 mei 2015
    46
    0
    0
    Omdat mensen mij bang maken met enge verhalen over missed abortions en miskramen. Ik heb geen verschrikkelijke krampen en geen bloed.dus dat wil toch ook wat positiefs zeggen??

6. Maria1984

Maria1984 Lid

25 dec 2014
    90
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je, jij ook!

7. Sunshine007

29 mei 2015
    82
    11
    8
    Van harte gefeliciteerd! 😀
    Ik ben als het goed bijna 5 weken vanaf begin menstruatie en nog maar weinig last van klachten. Af en toe beetje misselijk en duizelig als ik ga staan. Geen bloedverlies gehad of krampen. Gisteren nog een CB digital test gedaan en die gaf aan 2-3 weken (vanaf bevruchting) dus dat zou ook kloppen met mijn berekening. Wel fijn om te lezen dat er meer mensen zijn die weinig klachten hebben, dat stelt me wel een heel klein beetje gerust. Ik maak me soms ook wel zorgen...Nog een paar weken wachten op de echo... Spannend hè!

8. priscilla243

6 mei 2015
    46
    0
    0
    Echt spannend ja.soms vind ik het wel eng als ik niets voel van symptomen. Dan ga je ook erg twijfelen. Ik moet ook niet luisteren naar de nare verhalen maar het blijft in mijn hoofd hangen.Veel respect voor die mensen maar je wordt er nog meer onzeker 😕 van.Nog 3 spannende weken. Hoe gaan jullie ermee om?

9. priscilla243

6 mei 2015
    46
    0
    0
    Echt spannend ja.soms vind ik het wel eng als ik niets voel van symptomen. Dan ga je ook erg twijfelen. Ik moet ook niet luisteren naar de nare verhalen maar het blijft in mijn hoofd hangen.Veel respect voor die mensen maar je wordt er nog meer onzeker 😕 van.Nog 3 spannende weken. Hoe gaan jullie ermee om?en hartstikke gefeliciteerd

10. Sunshine007

29 mei 2015
    82
    11
    8
    Het ene moment ben ik blij en gelukkig, het volgende moment onzeker en bang dat het mis zal gaan. Ik denk dat dat ook niet meer dan normaal is; het is nu eenmaal een hele spannende tijd. Zelf probeer ik me als ik onzeker of bang ben maar zoveel mogelijk vast te houden aan de statistieken. Niet teveel googlen en de echo over een paar weken maar gewoon afwachten. En afleiding zoeken. Gelukkig heb ik een drukke baan en ga ik in augustus trouwen, dus ik kan mijn gedachten wel aardig verzetten en maar hopen dat deze weken snel voorbij zijn en we een mooie echo zien J. Lukt het jullie een beetje je gedachten te verzetten?

11. priscilla243

6 mei 2015
    46
    0
    0
    Oh wat leuk zeg dat je gaat trouwen. Toppie. Ik herken het allemaal. Moet me eigen er ook aan overgeven en proberen toch te genieten. Ik ga veel op visite en zo vaak mogelijk leuke dingen doen. Nog 2.5 week en dan een beetje uit onzekerheid. Succes en een fantastische bruiloft gewenst xxx

12. IrisN

IrisN Niet meer actief

Lieve dames! Ik sluit me graag bij jullie aan. Zie mijn onderschrift. Heel wat ellende gehad de laatste tijd. Vanochtend een early test gedaan van sensitest. Zit vandaag op 29 dagen. En..... Zie foto hieronder... Denk dat ik me daarom kan aansluiten!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      27,2 KB
      Weergaven:
      1
  13. Sunshine007

29 mei 2015
    82
    11
    8
    Iris; gefeliciteerd!!

14. Sunshine007

29 mei 2015
    82
    11
    8
    Ik zie inderdaad dat je een heftige tijd hebt gehad... Een enorme teleurstelling lijkt me en erg verdrietig.. Ik duim voor je dat het deze keer helemaal goed gaat...! Hopelijk kun je je er een beetje van genieten...

15. IrisN

IrisN Niet meer actief

Bedankt meid! Jij ook van harte gefeliciteerd! Ik duim voor ons 😀

16. priscilla243

6 mei 2015
    46
    0
    0
    Gefeliciteerd iris n.Wat leuk een mooie zwangerschap toegewenst xxx

17. Coco20

Coco20 Lid

31 mrt 2015
    99
    0
    6
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd!!
    Had idd precies die kramp rond mn navel bij 5/6 weken haha.

Deel Deze Pagina