eerste menstruatie na miskraam

Discussie in 'Miskraam' gestart door jojo222, 22 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jojo222

jojo222 Lid

13 mrt 2011
    54
    0
    0
    Eindhoven
    Ik heb 11 maart een miskraam gehad en ik ben nu nog niet ongesteld geworden. Nou had ik voor de miskraam ook niet echt een regelmatige cyclus, maar weet iemand hoelang het ongeveer duurt voordat je weer ongesteld wordt na een miskraam?? We zijn gewoon meteen verder gaan 'klussen' maar durf bijna niet te hopen dat t alweer raak zou kunnen zijn. Heb wel eens gehoord dat t even kan duren voordat je weer ongesteld wordt na een miskraam?????

2. Marieke88

Marieke88 Lid

12 apr 2011
    28
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik wacht vandaag precies 12 weken na miskraam.
    Deze week na gynaecoloog geweest. Echo gehad en bloed getest.
    Vandaag bloeduitslag gehad, waarin te zien was dat ik net eisprong gehad heb. Dat kunnen ze uit je bloed halen.

Nu circa 2 weken wachten...als dan de menstruatie nog niet op gang is gekomen, dan mag ik weer naar de gynaecoloog.

Maak je niet te veel ongerust. Kan erg lang duren, maar op internet lees je het allemaal veel korter, maar je heb waarschijnlijk gewoon wat langer nodig!

Sterkte met wachten...

3. Smikkel

Smikkel Actief lid

25 mrt 2011
    207
    1
    18
    NULL
    NULL
    volgens de boekjes duurt het ongeveer 6 weken dacht ik.

Ikzelf heb 11 maart curettage gehad en ben 17 maart weer opgenomen in het ziekenhuis wegens hevige bloeding. Was ondanks alle toestanden toch 12 april weer ongesteld. Bijna 4 weken later dus.

Tis volgens mij zo verschillend per persoon. Soms duurt het langer en soms komt het gewoon direct alsof er nooit iets gebeurd is.

4. raspberry

raspberry Niet meer actief

Mijn gyn gaf aan dat het 6-8 weken kon duren en als het langer dan 8 weken duurde, moest ik terug komen.
    Maar 4 weken na de miskraam/3,5 week na de curettage was ik weer ongesteld :) (een week daarvoor mijn eisprong gehad, korte LF dus die ronde).

5. Mayon

Mayon Niet meer actief

Hier was het weer gewoon 28 dagen, eisprong na een week of 2 dus.

6. xMissyx

xMissyx Actief lid

16 jan 2011
    132
    0
    0
    Friesland
    Bij mij heeft het 5 a 6 weken geduurd. Daarna was mijn cyclus weer regelmatig :)

7. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    mijn mk was 17 feb en ook nog geen ongi :( testen zijn negatief.

Deel Deze Pagina