Het verbaast me dat er nog geen topic hierover is! Heeft iemand de film al gezien? Wat vond je ervan? Ik zelf heb het afgelopen woensdag gezien en ben er nog steeds van onder de indruk. Ze zijn erg trouw gebleven aan het boek (alhoewel er een aantal dingen niet in verwerkt was, maar dat vond ik niet zo erg) en Jennifer Lawrence is zo overtuigend in haar rol als Katniss! Ik vond sowieso iedereen erg goed acteren. Ga hem zeker nog een keer in de bioscoop bekijken!
Ik ga volgende week (morgen loon ) daarom kon ik niet eerder Ben erg benieuwd vriendin van mij vond het ook een goeie film
Ik wil ook gaan binnenkort. Nu alleen nog niemand zover gekregen om mee te willen omdat ze het niks vinden.
lijkt me een gave film, in de bioscoop zal ik hem niet kijken, maar zodra hij uit is wellicht wel huren.
Niks aan toe te voegen! Behalve dat ik niet nog een keer naar de bios ga haha.. Ik vond deel 1 echt onwijs tegenvallen itt het boek, maar bij dit deel had ik daar echt geen last van. Ben nu wel heel erg benieuwd naar het laatste deel.
Wij komen er net van terug. Wat hierboven ook al werd gezegd, ik vind dat ze zich goed aan het boek hebben gehouden, wel vond ik het net iets minder dan deel 1. Er 'gebeurde' net wat minder.
Ja wij zijn gisteravond gezien, ik heb ook de boeken gelezen. Vond hem gaaf! Wel minder uitgebreid dan het boek, maar dat heb je natuurlijk altijd.
Wij zijn hem donderdag gaan kijken, ik vond het zeker een goede film! Ik heb de boeken niet gelezen, maar zo te lezen is dit misschien wel de moeite om te doen. Ik heb alleen nog zoveel boeken liggen die ik moet lezen... Ik vond de film goed in elkaar zitten, maar had meer actie verwacht, het was pas na de helft van de film dat er wat spanning in kwam. De derde film gaat volgens mij de beste zijn!
De film bleef het boed goed volgen. Ik vind ze allemaal erg goed acteren maar ik vind het toch tegenvallen hoe katniss neergezet wordt in de film....in de boeken is ze minder afhankelijk dan in de film en heeft ze meer schijt aan alles. Maar ben erg nieuwsgierig naar deel 3
Wij gaan ook overmorgen. Ik heb er zoveel zin in! Jammer genoeg was dat de enige dag dat hij hier 's middags draait -m'n man heeft de vroege-, anders moeten we weer een stuk rijden naar een andere bios.