hallo ik ben nu 10 dagen verder vanaf mijn eisprong en vandaag heb ik slijm bloedverlies. dit kan ook een innesteling zijn dat hoop ik natuurlijk. maar ik vind het zo snel een week na de eisprong een bloeding (als het wel ongesteld is) wie herkent dit en was toen wel zwanger. famke
Hi Famke, Ik wil je niet teleurstellen, maar ik was gisteren (11 dpo) ook heel erg hoopvol daardoor. Vandaag (12 dpo) toch ongesteld. Maar onmogelijk is het zeker niet. Spannend! Succes!
Het zou een innesteling kunnen zijn, maar je weet het nooit zeker... even wachten tot na NOD en dan testen! Ik heb bij mijn zwangerschap geen innestelingsbloeding gehad...
Helaas is de rode zee weer open balen, altijd weer een teleurstelling. Bah Op naar de volgende maand. Famke
Vanaf maart.. Maar duurt me nu al veel te lang. Was deze keer echt van slag dat t niet gelukt was. Ik kan het meestal wel reëel bekijken. Kun jij er een beetje goed mee omgaan? Je bent natuurlijk ook al ietsje langer bezig.
Elke keer als je weer ongesteld word is het moeilijk, maar ik heb jaren de pil gebruikt dus ik denk dat het daar door komt ik ga deze week naar de huisarts voor advies. Want duurt wel heel lang ben ook al bijna 30 Hoop voor jullie dat het niet lang meer duurt. Heb je ook ooit de pil gebruikt ? Heb wel ontzettend veel buikpijn nu zonder de pil vreselijk: ( Famke