De titel zegt het al; Wat voor tussendoortje(s) krijgen jullie kindjes? Als er 2 slaapjes op een dag zijn, past er na het brood, de fles en het fruit, zelden een tussendoortje bij. Wanneer ze 1 slaapje doet, heeft ze wel eens een Nijntje koekje of halve Liga. Wat geven jullie je kindje en wanneer is dat op de dag?
Als hij wakker wordt rond een uur of 12 van zijn eerste slaapje geef ik hem meestal een koekje of een stukje komkommer/fruit totdat ik iets voor hem klaar maak.. Wat hij wel heerlijk vind is yoghurt (soms met brood er doorheen..) Ik geef hem nog geen toetjes e.d. vandaar dat ik wel dagelijks probeer om hem biologische yoghurt te geven. Yoghurt geef ik bijvoorbeeld een uur na zijn warm eten (rond 6 uur)..en als laatste rond half 8/8 uur zijn laatste fles..
hier zelden een tussendoortje. ze heeft er qua honger nog geen behoefte aan. tis puur iets lekkers. als ze iets krijgt een kwart liga of een halve soepstengel. bij mn moeder pas een half mariakaakje. maar tot nu toe 1x per 2 weken
hier vanaf een maand of 9 een soepstengel / liga daarvoor niks alleen brood fruit warm eten en bv nu bij 1,5 jaar: 1x per dag of om de dag een klein koekje.. soms rozijntjes oid
Ze krijgt zo en zo al fruit maar als tussendoortje geef ik ook: Liga koekje, Nijntje koekjes of die kleine rijstewafels van nutricia
fruit, yoghurt met roosvicee, nijntjekoekje, babyrijstwafel, soepstengel, komkommerstaafje, ontbijtkoek (geen aanrader, wordt smeerboel!!), babyliga. Hij krijgt eigenlijk elke dag wel een van die bovenstaande dingen, ongveer om half 4, met wat diksap/roosvicee/aangelengd sap oid.
Lu cracotte, beschuitje, Matze cracker, babyliga stap 1, tarwebiscuitje, ontbijtkoek. Iedere dag krijgt ze een tussendoortje na haar middagslaapje, 15.00/15.30. 's ochtends krijgt ze fruit, maar in denk niet dat je dat bedoeld met tussendoortje... Groetjes Annelies.