hallo meiden lucas krijgt al een tijdje fruit tussen de middag maar dat is gewoon als tussendoortje en verder 5 flessen voeding van 180/6. maar we geven hem nou ook sinds kort afentoe wat groente uit zo'n potje vanaf 4 maanden. en dan at hij bijna een half potje gewoon omdat ik hem alvast een beetje wou laten wennen aan de smaak. maar hij raakte toen aan de diaree, dus ben toen een paar dagen gestopt. nou mocht ik begonnen van het consultatie bureau met groente vanaf 6 maanden en dan at hij een paar hapjes en begon dan heel hard te krijsen dus kreeg hij gewoon zijn volledige fles. hij zat toen ook in een sprongetje die best heffig was maar nou eet hij zo een half potje van 6 maanden leeg en als hij het lekker vind soms ook een heel potje. nou zijn mijn vragen mag hij een heel potje leeg eten als hij dat wil of is dat nog te veel. en moet hij dan nog een flesje erachter aan of vervalt die dan. en als hij een half potje eet hoeveel fles voeding kan ik hem dan het beste geven. en siinds hij fruit kreeg was zijn ontlasting een stuk dikker maar met de groente is het weer heel dun dat het elke keer helemaal op zijn rug zit. is dat normaal in het begin als ze dus groente krijgen. en hij krijgt als laats om 10;30 een flesje hoe kan ik die laten vervallen. liefs diane
hij mag best een heel potje eten lijkt me. Bij ymke vervangt de fruithap en avondhap 1 fles. Ze krijgt na de groente (ong hoeveelheid van een 6 mnd potje) een flesje van 100+1, zodat ze nog wat extra vocht drinkt, ze drinkt geen andere vloeistof dan melk.
hier heb ik ook dat probleem hij drinkt alleen maar melk. ook geen diksap of die potjes fruitsap en ook geen gewoon water. kan dat geen kwaad 100 water en 1 schepje voeding heb wel eens gelezen dat ze dan aan de diaree gaan.
nou Ymke haar ontlasting wordt er niks dunner van. Ze poept al echte drollen, weet eigenlijk niet of dat wel normaal is rond 6 maanden.
lucas heeft nou ook gisteravond een drol gedaan. gelukkig niet meer die diaree. denk dat zijn darmpjes ff moesten wennen aan zijn nieuwe eten.