Goedendag, Onze meid is ondertussen 10 weken (6,5 week te vroeg). Na borstvoeding krijgt ze nu kunstvoeding. Echter al geruime tijd (ook tijdens borstvoeding) perst ze heel de dag door. Vaak al tijdens het voeden. Ze slaat met haar armen, trapt met haar benen en ze loopt knalrood aan. Soms kijkt ze me heel wanhpig aan. Ze heeft ongeveer om de 2 dagen een poepluier en dit is wel zacht. Iedereen zegt dat het erbij hoort, maar ik vind het echt extreem. Ze perst bijna meer dan dat ze slaapt. Ik hoor graag hoe jullie erover denken! Bedankt! Groetjes, Friendship
Hoihoi, Milan is ook 10 weken en wij zijn 4 weken geleden overgestapt van borst op kunstvoeding. Mij valt het op dat Milan ook veel perst. Ook op momenten dat hij niet hoeft te poepen ofzo. Al doet hij het niet de hele dag door. Heb je het al op het CB besproken?
leana deed dat ook veel dat persen nu gebruik ik nutriton en is het een stuk minder en ze heeft elke dag ontlasting het word ook gebruikt tegen spugen maar er zitten vezels in dat weer goed is voor een goede darmwerking en ook tegen krampjes