welke slofjes /schoentjes??

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Liese78, 27 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liese78

Liese78 Lid

27 nov 2012
    75
    0
    6
    juf
    Mijn dochter is nu 14 maanden en loopt nog niet los, wel langs de bank en tafel.
    Nu het wat kouder wordt, wil ik haar wel graag iets aan haar voeten doen als we naar buiten gaan.
    Vooral omdat ze steeds haar sokken uittrekt;).
    Nou heb ik gelezen dat je beter kan wachten met "echt" schoenen tot ze goed los kunnen lopen. Maar de meeste slofjes hebben een gladde onderkant.

Welke slofjes/ schoentjes raden jullie aan voor deze tussenfase?

2. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Bunnies babyflex of schoeme babyproof
    Iets met steun hiel/zijkant maar zachte zool

3. Vogelmeisje

Vogelmeisje Fanatiek lid

3 mei 2010
    1.036
    303
    83
    toen ik laatst in de schoenenwinkel was voor de 1e schoentjes vroegen ze of ze liep. Dat deed ze maar toen vertelde ze dat er ook schoentjes zijn voor dreumessen die net gaan lopen. Dus er is wel wat, zou het even navragen :)

4. Danoek

Danoek Bekend lid

30 nov 2007
    839
    0
    0
    Drenthe
    Ik weet dat de schoenen van het merk jochie in verschillende fases zijn; optrekken, handlopen, loslopen
    Er zijn vast meer merken die dit ook kennen.

Hier hebben ze altijd gewoon leren slofjes gedragen todat ze goed gingen lopen.

5. Nicolientje

Nicolientje Bekend lid

18 mei 2012
    625
    31
    28
    Bunde
    Toen mijn zoontje begon met staan en overal langs te lopen hebben we slofjes van A@pies gekocht. Toen het kouder werd hebben we die met schapenvachtvoering gekocht. Bleven goed zitten en altijd warme voetjes. Toen hij pas echt een tijdje goed los liep en ook buiten ging lopen zijn we overgegaan op echte, stevige schoenen.

6. Dyson

Dyson Fanatiek lid

8 mrt 2013
    1.404
    551
    113
    Hier ook een sokkenmonster dat met alle weersomstandigheden haar sokken uittrekt. Wij hebben gekozen voor stevige schoenen die ze nagenoeg alleen aan heeft als ze in de kinderwagen zit omdat ze zich uit alle zachtere schoenen weet te wurmen (serieus, het is net Houdini). Wanneer ze thuis is en rond de tafel en de bank rondjes loopt heeft ze geen schoenen aan.

7. Brightness2013

Brightness2013 Niet meer actief

Je hebt bij zeeman erg simpele schoentjes met een zachte zool, maar geen gladde. Verder hebben we hier zootjes, en all stars.

8. lolliebol

lolliebol Bekend lid

15 nov 2012
    647
    0
    0
    Kijk eens op mockies.nl
    In allerlei kleuren verkrijgbaar inclusief anti-slip zool :)

9. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Shoesme babyproof schoentjes

10. Lies1611

Lies1611 VIP lid

3 jun 2013
    7.147
    3.174
    113
    Wij hebben sinds kort van aapies, gevoerd dus lekker warm en een stroeve zool zodat ze net wat meer grip heeft. Verder zijn ze flexibel. tot nu toe bevallen ze :)

11. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Hier ook Bunnies alleen al omdat ze er zo schattig en stoer uit! Mijn dochter loopt nu 2 weken en loopt hier buiten op. Hoewel ze nu ook al staat de verwarming aan behoorlijk koude voetjes krijgt. Hier fuchsia roze met veters. (Fysio adviseert veterschoentjes als eerste schoentjes)

12. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Bunnies vallen klein zei de verkoopster hier zat de maat die ze volgens de meting moest hebben veel te krap en voldeed een maat groter.

13. OneMillion

OneMillion Actief lid

3 mei 2013
    243
    63
    28
    Vrouw
    Kan iemand mij vertellen of de Aapies schoentjes ook geschikt zijn voor baby's met vrij brede voetjes met een hoge wreef? Heel vaak past hij qua zoollengte slofjes wel maar krijg ik ze er gewoon niet in. Tenzij de veters compleet open kunnen zegmaar.

14. Fritsie

Fritsie Actief lid

11 dec 2012
    352
    8
    18
    NULL
    NULL
    Op de site van aapies kan je vinden welke modellen beter passen bij wat bredere voetjes.
    Het elastiek kan je behoorlijk oprekken, je kunt het gewoon proberen. Retourneren gaat vrij makkelijk en ik vind aapies goed zitten!

15. BB88

BB88 Fanatiek lid

17 jan 2013
    1.002
    3
    38
    Hier ook Shoesme baby-proof en bevallen enorm goed! Geeft veel grip bij optrekken én houden de voetjes warm op de fiets.

16. Flachilles

7 aug 2013
    77
    5
    8
    Bobux step up - super schoentjes.

17. OneMillion

OneMillion Actief lid

3 mei 2013
    243
    63
    28
    Vrouw
    Bedankt voor je reactie Fritsie! :) Ik ga eens goed op de site kijken.

18. CestMoi

CestMoi Actief lid

6 jul 2014
    225
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb Oxxy slofjes en schoentjes voor mijn zoontje gekocht. Erg goede kwaliteit, zien er schattig uit en meneer krijgt ze zelf niet uit :D

Deel Deze Pagina