Bijna 6 maanden wat nu?

Discussie in 'Voeding' gestart door Robyn, 8 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Robyn

Robyn Bekend lid

23 mei 2006
    732
    0
    0
    Ambtenaar
    Naarden
    Fabian wordt over een paar dagen 6 maanden.
    Is het de bedoeling dat ik gelijk overstap op nutrilon 2? En wat mag hij allemaal hebben? Mag hij al iets om op te sabbelen (soepstengel, lange vinger) Hij krijgt nu 's ochtends wat fruit en 's avonds wat groente. Ik zie het eigelijk nog niet zo zitten om hem al aan het vlees te doen. Ik maak het eten meestal zelf maar in de potjes vanaf 6 maanden zit bijna allemaal vlees.

Ik ben het een beetje kwijt..

2. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    wij zijn afgelopen dinsdag bij het cb geweest en Teun mag nu naast zijn 4 flessen waarvan de laatste met rijstebloem is.....Groente en fruit, opvolgmelk dus nr 2, liga start, korst van een brood of een stukje brood maar geen volkoren, daar kunnen ze nog niet tegen mag pas vanaf een jaar. en eigenlijk alle produkten waarop staat vanaf 4 of 6 mnd.......en dat is nog heel wat...vlees nog niet....
    en als je nu niet naar het cb hoef, of dat je niet gaat.....bel ze anders gewoon ff op met je vraag

suc 6

3. Vera

Vera Fanatiek lid

17 apr 2006
    2.604
    1
    0
    Bij mij zitten er in het groeiboek van het CB bij de maanden stickers met daarop precies wat je vanaf die maand moet doen. Misschien bij jou ook wel.

4. Robyn

Robyn Bekend lid

23 mei 2006
    732
    0
    0
    Ambtenaar
    Naarden
    Bij mij zit wel een stickertje met een paar soorten fruit en groenten. Maar verder niks anders. Ik hoef over 4 weken pas weer naar het CB. Maar ik zal ze idd eens opbellen.
    Bedankt voor de tips iig.

5. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
    Yassir mocht vanaf 8 mnd vlees/vis/kip volgens het Cb.

6. tassie

tassie Fanatiek lid

23 mrt 2006
    1.888
    0
    36
    Je kunt overstappen naar Nutrilon 2 als het pak 1 op is. Je hoeft echt niet op de dag dat ie 6 maanden is over te stappen.
    Voedingsadviezen staan bij mij in het groeiboekje. Je kunt ook eens op www.nutriciakindervoeding kijken. Hier staan voorbeeld dagmenu's bij verschillende leeftijden op. (Het is wel een beetje reclame voor Bambix en Olvarit enzo, maar je kunt er wel een leidraad vinden).
    Zoek bij "alles over eten" de leeftijd van je kindje en dan vind je alles.

7. Salomina

Salomina Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.225
    0
    0
    sorry even off-topic
    Zat net in de boekje te kijken. Bij mij zit geen stickers. .. Ik dacht dat alle CB boeken hetzelfde zijn?

8. Vera

Vera Fanatiek lid

17 apr 2006
    2.604
    1
    0
    Volgens mij zijn de boekjes wel het zelfde, maar die stickers die hebben ze bij mij er zelf dus in geplakt.

9. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    hier ook geen stickers

maar hier krijgt die ook nog alleen bv.
    als je vragen hebt dan bel je het cb toch even?
    succes

10. Calimero

Calimero Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.901
    0
    0
    ik volg mijn eigen gevoel.....

Deel Deze Pagina