Hey, hier even een vraagje. Ik heb met regelmaat last van buik en rugpijn, ik ga dan gewoon met een kruik op bed liggen en meestal trekt het dan weg. Gisterenavond echter, had ik echt vreselijke buikpijn en stond krom van de pijn en vannacht ook zeer slecht geslapen van een drukkend gevoel in mijn baarmieder. Ook heb ik op dit moment hele rare rugpijn, erge menstruatiepijn. Is dit allemaal normaal? Ik verlies geen bloed. Ik ben bijna 11 weken.
Het kan heel normaal zijn hoor. Het zijn vaak de hormonen in samenwerking met het oprekken van je banden en het verschuiven van je organen (darmen) om ruimte te maken. Het kan idd erg veel pijn doen. Maar zolang je geen bloed verlies zou ik me niet druk maken. Ik had dit ook heel vaak in de eerste trimester. Geef het even, het kan in verloop van tijd over gaan of minder worden (of niet, inmiddels het ik nog veel pijn maar nu tussen mijn benen) In ieder geval niet ongerust wezen. Pas met bloedverlies zou ik de vk bellen. Sterkte
Ik heb er ook regelmatig last van.. Erg vervelend. Zelf heb ik ook veel last van mijn darmen waardoor ik rug en buikpijn heb. Maar zolang je inderdaad geen bloed verliest zal alles geod zijn. Tenminste daar ga ik bij mezelf ook maar vanuit.