bijna 6 weken zwanger en wisselende stemmingen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Ardennetje, 11 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ardennetje

20 mrt 2009
    29
    0
    0
    Hoi
    ik vraag me af of jullie dit herkennen: ik ben de laatste 2 weken zo emotioneel. Als iemand lief tegen me doet, barst ik al in tranen uit, maar ook heb ik af en toe juist een super kort lontje. Ik herken mezelf soms bijna niet :oops: . Het vliegt me echt aan af en toe. Ik ben reuze blij hoor met de zwangerschap en het kindje in mijn buik, maar word gek (en mijn vriend ook) van die wisselende stemmingen. In mijn vorige zwangerschappen had ik hier geen last van. Ook last van een soort zweetaanvallen 's nachts, is dit allemaal toe te leiden naar de hormonen die schijnbaar zeeeeeer aktief zijn in mijn lijf :(: ?
    Ik hoor het graag van jullie...

2. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    he meid

ik heb ook heel erg last van wisselende stemmingen.
    ik heb elke dag wel een keer ruzie met iemand. is het mijn man of is het mij familie.
    ik kan niks van ze hebben. en als ze iets zeggen ik kan ook zomaar huilen!
    ik wordt er ook een beetje gek van. ik hoop dat dit niet de hele zwangerschap zo is, ik leer mij nu aardig in te houden maar dat heeft ook wel even geduurd. mar kan soms echt gewoon zo giga boos worden of erg verdrietig om helemaal niks.

liefs

3. Maia

Maia Niet meer actief

heel herkenbaar. Ik heb nog nooit zoveel gejankt als in het begin van m'n zwangerschap. Nu nog steeds wel maar niet zo erg als de eerste tig weken :D

4. mychat

mychat Actief lid

3 jun 2008
    214
    0
    0
    Heel herkenbaar,
    Bij mij was het zelfs een van de tekenen dat ik voor de test al wist dat ik zwanger was. Nog zo iets raars, ik kan niet tegen de airco in de auto van mijn man (andere auto's maken niet uit).

5. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Herken het helemaal! Heel vervelend af en toe. Huil om niets en het volgende moment kan ik juist weer heel blij zijn.
    Had het de eerste 10 weken van de zwangerschap. Toen was het eigenlijk over, maar sinds vorige week begint het weer :( .
    Gelukkig kan mijn mannetje er goed tegen.

Nog gefeliciteerd!

xxx Suzie

6. Belletje

Belletje Lid

23 mrt 2009
    76
    0
    6
    Hier ook een typisch geval van een kort lontje en huilbuien. Ik voel me soms vreselijk zielig. Juist de eerste weken was dat zo. En prikkelbaar.. Ik raakte trouwens ook heel geprikkeld omdat ik erg moe was en de normale huishoudelijke taken ineens een verschrikkelijk zware klus was. Gelukkig is de ergste vermoeidheid nu een stuk minder en de huilbuien en prikkelbaarheid zijn nu ook een stuk minder. Ik kan nu eindelijk een beetje gaan genieten. Ik voelde me de afgelopen 6 weken ontzettend schuldig door mijn moeilijke overgevoelige gedrag.

Liefs Belletje

7. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Heel herkenbaar.
    Was volgens mijn vriend onvoorspelbaar!
    Dan was ik vrolijk, en sloeg ineens de bui om.
    Heb het zelfs na de bevalling nog een lange tijd gehad.
    Hormonen... :rolleyes:

8. gimena

gimena Niet meer actief

ow dat is zo bekend!
    vooral als ik met me moeder ingesprek ben.
    barste te tranne los..en me moeder moet dan ook weer huilen.
    en zo blijft het lekker doorgaan.
    dan is het weer huillen dan weer lachen huilen lachen :D
    haha..

Deel Deze Pagina