7 maanden geleden ben ik, via een keizersnee, bevallen van een heerlijke zoon! Daarna mocht ik 6 maanden niet zwanger worden! aangezien de eerste na 3 jaar proberen via IVF is verwekt hadden wij niet verwacht nu "ineens" zwanger te raken! Maar superblij dat we zijn! Nog onwerkelijk en vol spanning zo met straks 2 kleine hummeltjes (als alles goed gaat).
Bedankt! Ik heb het wel vaker gehoord maar na een miskraam, daarna 3 jaar proberen en IUI en IVF had ik dit niet verwacht! Zo blij! Wel spannend want mijn kleintje is nu 7 maanden! Maar voor later wel weer extra leuk! Maar de eerste spontane zwangerschap werd een miskraam dus ben ik nu ook voorzichtig!
gefeliciteerd! ik heb ook dochtertje van 7 maanden. wij willen ook heel graag 2e maar het is ons nog niet gelukt. helaas
Mijn nicht raakte na ivf Ook spontaan zwanger van de 2e Dit hoor je vaker vanwege alle hormonen die Je ingespoten heb gekregen Gefeliciteerd geniet ervan
hier hetzelfde, zwanger geworden via ivf van mijn oudste zoontje via ivf....daarna spontaan mijn zoontje was toen 6 maanden...mijn jongste zoontje is nu 9 maanden, en oudste 2 jaar...best pittig...maar te doen..heb nog een dochter uit een eerdere relatie van 10 jaar...(spontane zwangerschap) Gefeliciteerd, geniet ervan..
Super leuk! gefeliciteerd!! gaat alles goed ? zal straks misschien best wel pittig zijn, maar ook hartstikke leuk zo'n klein leeftijdsverschil! wij hebben ook een zoontje van bijna 7 maanden, en willen ook graag weer zwanger worden, maar je hebt het niet voor het zeggen, dus afwachten voor ons! Geniet ervan!