bijna 6wkn en zoveel pijn.

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door foxiladi, 31 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. foxiladi

foxiladi Lid

18 apr 2011
    10
    0
    0
    NULL
    arnhem
    hallo allemaal,

morgen dinsdag 01 november ben ik 6 weken.
    Al voordat de test positief was wist ik dat ik zwanger zou zijn.
    Sinds het einde van me 4de week ben ik onwijs misselijk, duizelig en moe.. tsja standaard ritueel.
    Maar ook heb ik hele erge buikpijn het is alleen onderin en de steken gaan continu door. trekt van me schaamstreek naar me navel, dan is het de rechterkant van me lies tot aan me navel en dan weer aan de linkerkant. de steken blijven er zijn, tot aan huilens toe..en omdat ik al veel verlof op me werk heb aangevraagd ivm voorhoofdsholte ontsteking wil ik niet weer een middag verlof nemen om na de dokter te gaan. zolang er geen bloedverlies plaats vind gaat alles goed denk ik maar.
    Zijn er nog meer vrouwen met zoveel pijn en al een goed opgeblazen buik, en een beetje veel winden laten ( oooh echt een fout woord maar agh de hele wereld doet het ) maar het is nu zo drastisch veel.
    Hoop dat iemand me gerust kan stellen.

groetjes natasja

2. danijelle

danijelle Actief lid

11 aug 2011
    146
    0
    0
    ik ben huismoeder
    brabant
    ik heb ook pijnlijke steken in me buik en ben nu 7weken en 1 dag zwanger. bij mij zit het meer links maar soms ook rechts in me onderbuik.
    Nu is dit al mijn 4e zwangerschap en nu ik het weer voel weet ik nog dat ik bij de eerste zwangerschap heel erg schrok dat ik zo'n pijn had. Waarschijnlijk zijn het je banden die aan het oprekken zijn en je baarmoeder die groter word.

Mocht je je heel erg zorgen maken zou ik als ik jouw was een verloskundige bellen en het verhaal uitleggen, die kunnen je wel meer vertellen denk ik.

Sterkte ermee

3. danijelle

danijelle Actief lid

11 aug 2011
    146
    0
    0
    ik ben huismoeder
    brabant
    oja ik heb ook een hele erg rommelde buik en laat ook veel meer windjes als normaal maar zelfs dat hoort erbij

4. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Ik had in het begin ontzettend veel pijn door mijn darmen. Die zitten ook overal, dus dat kan je pijn ook veroorzaken.
    Succes!

5. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Stel de vraag anders even bij de verloskundige hier op het forum.
    Zij weten er natuurlijk veel meer vanaf en kunnen je misschien wel geruststellen en/of advies geven.

Deel Deze Pagina