Ons dochtertje is 7 maanden en heeft sinds kort het gillen ontdekt. Niet omdst ze boos is ofzo, maar gewoon omdat ze het leuk vindt. Héél hard en hoog, zodat het pijn doet aan je oren. In het begin konden we er nog wel om lachen, maar nu vind ik het af en toe wel eens vervelend worden. Iemand tips?
Dat is hier ook al een tijd aan de gang. Zo hard mogelijk gillen. Ook als we in een winkel zijn ofzo. Je ziet mensen dan echt kijken van wat is dat??? Ik kan er wel om lachen. Geen tips helaas, hier al een maand of 2 zo...
Haha, wen er maar aan hoor! ik zeg weleens tegen onze schreeuwend, je lijkt wel een meisje! Jeetje, wat gillen... Tja...je kunt er gewoon niks aan doen volgens mij, ze ontdekken hun stem en dan ook hoe hard ze er mee kunnen gillen, haha!
denk dat je het beste het kan negeren.. hoe meer aandacht ze ervan krijgt de meer ze denkt dat ze er dingen mee voor elkaar kan krijgen.. de minder aandacht .. de sneller dat ze denkt.. hmm laat maar.. dan vind ze miss wel iets anders nieuws maar miss iet iets vervelends als dit.. heb er geen ervaringen mee hoor.. maar dit is wat in me opkomt.. succes ermee
Al twee maanden?! Oh help.... Nou ja, anders maar oordopjes aanschaffen, hahaha. Weet je wat ze trouwens ook sinds een dag of twee doet? Hele gekken bekken trekken. Ik heb het idee dat ze dat ook doet als ik níet kijk... Is dat normaal?
Haha ja dat is allemaal volkomen normaal babygedrag zowel het gillen als het gekke bekken trekken. Het gillen is hier omgeslagen in luidruchtig blablablawawawa roepen. Zo grappig en lawaaiig ik moet er om lachen en doe of gek terug of praat terug (in het openbaar)
Haha hier ook bwawawawawaaaaaaaaah. Steeds harder tot dat ie rood aanloopt. Ik doe het ook terug in t openbaar. Mensen denken vast weleens dat ik niet goed bij m'n hoofd ben
Haha hier precies hetzelfde af en toe heb ik gewoon een piep in mijn oren. Soms wordt ik er ook wel gek van. Oudste heeft dit nooit zo heel hard gedaan en dat is wel een meisje
Ja gillen is hier ook uitdrukking nummer 1 voor meneer en heel hard en hoog en wat nog leuker is, is dat de oudste het vrolijk na gaat doen.....heb hier dus 2 gillers in huis haha
Mijn zoontje deed ook heel hard gillen ik heb 1 keer terug gegild en toen zat hij echt te kijken van wat doet ze nou? Hahaha daarna heeft hij het trouwens nooit meer gedaan.
Hahaha, nou, fijn om te horen dat die van mij niet het enige 'luchtalarmpje' is. Ik maak wel gekke geluiden terug, ook in het openbaar, maar om nou in de supermarkt terug te gaan gillen.... Hahaha, ik zie het al voor me!
Hier nog zo een. Brabbelen op normale toon is er niet bij, 't komt helemaal vanuit zijn tenen. BWAAAAAA! Ik moet er altijd wel om lachen
Hier gilt Carmen ook al een maand of 2.. en idd erg indringend. Dat is haar manier om te praten/vertellen/ zich uit te drukken. Dus, sja het is vervelend af en toe (vooral als er nog 2 kindjes liggen te slapen naast haar), maar t is niet anders. Zal wel over zijn als ze 18 is denk ik
En t grappige is, is dat Devin zo rustig is. Die hoor je na die gil/schreeuw.. Beuh beuh hahahaha. En dat om de beurt.