Bijzondere fotoshoot gezocht

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Mirro, 10 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mirro

Mirro Fanatiek lid

27 dec 2007
    1.782
    30
    48
    Hoi,

Ik ben op zoek naar een fotograaf die bijzondere foto's kan maken van onze zoon. Met bijzondere foto's bedoel ik bijvoorbeeld de Anne Geddes stijl.
    Het liefst in de omgeving van zuid holland.

Alvast bedankt!

2. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Keppe hier op het forum maakt erg mooie foto's, volgens mij ook in de Geddes stijl. Kijk anders een naar www.jekindopdefoto.nl In mijn album staan foto's van mijn kinders die door haar gemaakt zijn, vind ze echt super mooi. Niet echt de Geddes stijl, maar dat wilde ik dan ook niet..Het is net wat je wil..Ze heeft trouwens een studio in Amsterdam, niet echt in Z-H, maar mss vind je het de moeite waard om een stukje verder te reizen..

3. 4days

4days Niet meer actief

Ik weet een goeie in limburg... :)

*edit: waarom staat dit topic eigenlijk bij bevalling?

4. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    Ik heb foto's laten maken anne geddes stijl moet je even naar onze site surfen (zie website link) en dan klikken op fotograaffoto's daar staan ze helemaal onderin bij.. ook degene die ze gemaakt heeft!

5. Mirro

Mirro Fanatiek lid

27 dec 2007
    1.782
    30
    48
    Bedankt voor de tips! Ik wilde dit eigenlijk plaatsen onder: "na de bevalling", maar heb me vergist.

Ondanks dat, hoop ik toch op reacties!

6. Wenniepenny

Wenniepenny Fanatiek lid

22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    Bericht verplaatst naar Baby & Dreumes.

7. Anna1978

Anna1978 Actief lid

7 okt 2007
    419
    0
    0
    Den Haag
    Wij hebben ook foto'slaten maken bij http://www.qieq.nl/photogallery.php?album_id=13
    Dat is in Den Haag, ik weet niet precies waar je in Zuid holland woont.
    We waren erg tevreden mooie foto's en betaalbaar. Mijn avator (heet dat zo) is een van de foto's van mijn meisje op de site die ik stuurde zijn de allerrechtse foto's van de middelste en onderste lijn van ons :)

8. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Deze stijl foto's maken ze ook bij de V&D!
    (wel niet alle V&D) toevallig waren we afgelopen zaterdag er en hebben we foto's van onze kleine laten maken in die stijl. Benieuwd naar resultaat.
    Als je nog de 3 maanden babydoos van prenatal krijgt daar zit een waardebon in waarbij je binnen 2 jaar 4 x een shoot kunt doen met korting! en 4 x gratis foto's. (30 x 40 cm zoiets)

Deel Deze Pagina