Hallo, Ik geef mn zoontje van 8 weken melk met de dr brown fles. Ik geef friso comfort en dik die zelfs nog een beetje in. Ik gebruik nu de difrax speentjes S en M maar de S gaat vaak te langzaam en de M te snel. Zitten nu bij elke fles te prutsen met de S en de M . Wie weet of de de brown speen fase 2 tussen de S en M van difrax in zit? Of zelfs fase 3 misschien? Fase 1 is kleiner dan de S.
Mijn dochter is 7 weken en wij gebruiken ook dr. Browns, Nutrilon Omneo ingedikt met JBPM (1 flinke schep). Zonder de JBPM gebruikten wij ook de Difrax S omdat het met de Brown's 1 speen veel te langzaam ging. Nu met het JBPM erin gebruiken we de Difrax 3 standen speen. Dit gaat perfect. We beginnen met stand 1 en als het te langzaam gaat (aan het eind) draaien we iets door, tussen 1 en 2 in. Wel een tip: zet op de witte ring van je Brown's fles met een watervaste stift 1,2,3 zodat je ook in schemerlicht (nachtfles) de getallen goed kunt lezen. Succes!
Dental spenen en de 3 standen spenen zijn hier helaas geen succes . Het gaat er echt om of ik de fase 2 of 3 moet doen.
Of die van de kruidvat passen toch ook? Valt die s misschien groter of de M kleiner dan de difrax? Iemand?
Heb ik ook wel gehoord dat die van de kruidvat passen, heb het zelf nog niet geprobeerd want ik zie die spenen nooit bij onze kruitvat. Je kan ook de s maat een beetje groter maken? Zelf ben ik daar niet van maar dit heb ook ook wel eens als tip gelezen.
Hema M 3-6 mnd is een speen die qua vorm hetzelfde als de difrax. Wij zaten met hetzelfde probleem. Heb de spenen van Kruidvat en Etos ook getest en die gingen ook te snel. Alle spenen van andere merken voor een smalle fles passen gewoon.
Ik had eerst s daarna m maar ging te hard dus toen 123 gehaald en nr 1 gepakt. Daarna weer m want 2 ging weer te snel