bijna 7 maanden poepen wil niet

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door 2de leg, 7 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liedx

Liedx Fanatiek lid

11 mrt 2013
    1.890
    404
    83
    Nederland
    Yay super! Wat heeft er geholpen?

2. 2de leg

2de leg Fanatiek lid

24 jan 2014
    3.053
    476
    83
    NOP (Flevoland)
    Ik denk dus serieus de theelepel met olijfolie die we zaterdagavond geprobeerd hebben. Was een tip van mijn mams. En we waren op een feestje van mijn zusje en die gebruikt alleen maar echte biologische olijfolie uit Italië (laat ze overkomen).
    Want verder heb ik nog niks gedaan. Ze heeft zaterdag gewoon een banaan gehad en gisteren ook gewoon nog een broodje.

En inmiddels al 2 hele dikke stinkende luiers!!

3. Marloes89

Marloes89 Actief lid

13 sep 2013
    235
    0
    0
    Thuiszorg
    Almelo, Overijssel
    Als niks helpt, moet je toch wat he!
    Die medicijnen kunnen geen kwaad. Liever medicijnen dan mijn zoontje elke keer pijn zien leiden. Het was zelfs uitgescheurd bij hem. Hoe egoïstisch is het dan om gewoon vrolijk verder te gaan om maar geen medicijnen te gebruiken.

4. Koekie1

Koekie1 VIP lid

31 jul 2013
    5.679
    2.002
    113
    Vrouw
    Wat fijn en wat kan je daar blij mee zijn he?
    Hier vanaf het begin een moeilijke poepster. Met hulp van lactulose lukt het, anders niet. (En dan weet ze nu nog steeds niet hoe een banaan proeft :D)

hopelijk houdt ze het poepen goed vol!

5. 2de leg

2de leg Fanatiek lid

24 jan 2014
    3.053
    476
    83
    NOP (Flevoland)
    Heb je gelijk in hoor. Maar ik ben gewoon extreem voorzichtig daarmee.
    Mijn nichtje dat namelijk ook zo en haar zoontje (inmiddels 10 jaar) kan nog steeds niet poepen.
    Hij heeft verder geen ziekte ofzo, maar zijn darmen hebben het gewoon nooit geleerd door zulke medicijnen toe te dienen als babytje.

6. Nescio

Nescio Niet meer actief

Olijfolie op brood werkt ook heel goed! Een kerstomaatje halveren en dan in olijfolie dippen en dit over de boterham uitwrijven.

Mijn dochter had rond die periode ook weleens last (nooit echt verstopping) en met een kiwi per dag was het opgelost.

7. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Kreeg je kindje echt elke dag banaan? Want banaan stopt als een tierelier.... als je kindje er zo'n last van heeft max 1 dag achter elkaar geven.

Deel Deze Pagina