Dames,... Ik heb hier al een topic geplaatst over het feit dat de navelstreng in het eerste geval als piemeltje werdt aangezien. Op het laatst draaide de kleine wat waardoor de navelstreng naast het geslacht kwam te liggen. De echoscopist zei (door de navelstreng die zich tussen de benen bevond) dat hij het voor 80% zeker wist en ik, als ik zou willen, nog een keer gratis terug mocht komen voor nog een geslachtsbepaling. Hoewel ik de foto erg duidelijk vind ga ik nu toch twijfelen . Zoals hij op deze foto is aangegeven zit de navelstreng naast het geslacht. Het is ook getest door de bloedsomloop te laten zien. Die was naast het geslacht.. Wat denken jullie? Kan ik ervan uit gaan dat het een jongen is?
Ik denk wel dat je ervan uit kan gaan dat het een jongentje is, ma een gratis geslachtsbepaling?!!! GAAN !!
Duidelijk een jongen hoor... Bij mijn ventje zat de navelstreng er ook steeds tussen maar echt een jochie...
Ik zou voor de zekerheid gaan: Of de gratis extra geslachtsbepaling of wachten tot je 20-weken echo. Overigens zei die mw. van onze pretecho met 16 weken ook zonder twijfel een jongen. Ze zei wel erbij dat ik bij de 20 weken echo niet moest zeggen dat ik het geslacht al wist, want als 2 onafhankelijke mensen hetzelfde zeggen dan kun je ervan uit gaan het geslacht klopt. Hier inmiddels zelfs voor de 3e door een andere persoon bevestigd gekregen dat het echt een jongetje is. Ik ben benieuwd wat je gaat doen...
ik denk dat je wel van een jongen uitmag gaan hoor! bij een meisje ziet het er toch echt heel anders uit voor zover ik kan beoordelen.. maar zou ook gewoon terug gaan als ik jou was.. wij hebben zelf 6 keer gezien wat het zal worden en na 4 keer wisten we het zeker.. (20 wkn echo (17wkn) en controle echo(28wkn), 2 x pretecho (17 +33 wkn) waarvan 1 x terugkomen ivm 'slecht beeld vanwege ligging' (36 wkn) en 1 x korte geslachtsbepaling(24wkn) een collega van mn man heeft het 2 keer kunnen zien op echo en dat bleek wel fout te zijn (zeiden een meisje maar was een jongen) eindje rijden is wel vervelend.. weet niet hoe ver? wij moeten 30 a 40 min rijden naar echoburo en das nie fijn maar we hadden het graag voor over omdat we het wel echt zeker wilden weten
Ja ik heb inmiddels een dochter en toen zag je echt overduidelijk de streepjes. Dit ziet er wel echt uit als een balzakje he Wat dat betreft twijfel ik echt niet.. Maar ja, de navelstreng zat er wel tussen. OOkal is bewezen dat dit de navelstreng niet is, vind ik het toch een beetje lastig te geloven haahha.