hematoom

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door sojo, 17 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sojo

sojo Bekend lid

14 jan 2013
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik blijf maar vragen.
    Ik heb sinds vorige week onregelmatig bloedverlies. Dan is het niets dan is het weer wat meer. Er zaten sinds eer gisteren ook wat rode druppels bij. Vooral bij het afvegen en naar de wc gaan is het roder. En niet meer alleen bruine rommel. Die bruine rommel was ik aan gewend. Maar dat rood vind ik weer eng.
    Ik heb de vk wel weer gebeld en die zei gisteren al als het niet erger wordt en je hebt geen krampen is er eigenlijk niets aan de hand. En ik weet dat ik me dus geen zorgen moet maken maar dat doe ik toch. Het is niet veel bloedverlies. ik denk 2 inlegkruisjes per dag maar het is wel eng.Het blijft eng. Morgen heb ik mezelf weer een rust dag gegeven. Hoef geen eten te koken en de kinderen naarschool te brengen.. Ikben nu 12 weken zwanger het hematoom wordt minder dus zou ik me toch beter en zekerder moeten voelen. De gyn zei ook we kunnen u toch niet elke dag een echo laten maken. En dat snap ik ook wel maar het zou nu wel fijn zijn gewoon voor de geruststelling. Ik voel me echt een zeur zo. Maar ik blijfzo bang dat het als nog na 6 welen hard vechten mis gaat. Hoe krijg ik nou meer vertrouwen in mijn lijf

2. Ineke

Ineke Verloskundige

15 dec 2010
    2.663
    0
    0
    Hallo,

Door een hematoom kan je inderdaad bloedverlies hebben.
    Ik zou nogmaals contact met je verloskundige opnemen dat je je zorgen maakt, bij 12 wkn zwangerschap kan de vlk ook met de doptone luisteren naar het hartje.
    Want je moet zeker vertrouwen in je lichaam hebben maar ik denk dat een kloppend hartje opnieuw horen je meer vertrouwen geeft.

Succes, sterkte

Groetjes Ineke

Deel Deze Pagina