Bijna 7 weken zwanger en niks voelen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Ovie83, 1 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ovie83

    Ovie83 Bekend lid

    9 jun 2012
    573
    0
    16
    Dames,
    Ik ben nu denk ik bijna 7 weken zwanger, ik heb sinds begin alleen paar dagen menstruatie krampen gevoelden daarna eigenlijk niet echt wat.
    Ik ben wel extreem misselijk en lichte pijnlijke borsten.
    Is dit normaal?

    Ik probeer de verloskundige te bereiken, maar krijg steeds niet bereikbaar, heb ze nu maar een email gestuurd dat ze telefonisch niet bereikbaar zijn.
     
  2. bloempje6

    bloempje6 Actief lid

    29 apr 2014
    419
    4
    18
    NULL
    NULL
    Tuurlijk is dit normaal. Je bent zwanger! Dan krijg je dat soort kwalen. Ik heb menstruatiepijn gehad tot week 12.. En misselijkheid enzo hoort er gewoon bij
     
  3. Vlinder84

    Vlinder84 Niet meer actief

    Je voelt zo te lezen genoeg ;) de misselijkheid en pijnlijke borsten horen erbij, krampjes ook. De een heeft ze wel, de ander niet. Niks aan de hand, hoef je echt de vk niet voor te bellen :)
     
  4. Prins03

    Prins03 Fanatiek lid

    13 nov 2012
    3.695
    2
    0
    Haha ja, wat hierboven gezegd wordt.. wat wil je nog meer voelen? Misselijk, pijnlijke borsten, menstruatiekramp.. vind het al heel wat :D
     
  5. Ovie83

    Ovie83 Bekend lid

    9 jun 2012
    573
    0
    16
    Ik dacht dat je menstruatiekrampen hoort te voelen, maar dit hoeft dus niet.
    Ben gelukkig wat gerustgesteld.
     
  6. Saar81

    Saar81 Fanatiek lid

    16 apr 2012
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hihi, en anderen worden weer nerveus als ze menstruatiekrampen voelen.
     
  7. Vlinder84

    Vlinder84 Niet meer actief

    Nee, dat hoeft echt niet. Het verschilt per vrouw zelfs per zwangerschap en het ene moment kun je er last van hebben om er volgens weer weken niets van te merken. Je lichaam is hard aan het werk, maar daar hoef je niets van te merken. En als je er wel veel van merkt, is dat ook prima. Het zegt niets over hoe het er daarbinnen aan toe gaat. Hadden we maar een luikje zodat we af en toe even konden spieken!
     

Deel Deze Pagina