Even klagen en vragen of iemand zich erin herkent... Ik ben morgen 7wkn zwanger, ik had tot 2dgn terug af en toe last van mijn borsten, verder heb ik nog helemaal geen last gehad van kwaaltjes. Ik lig nu al 2dgn met griep op bed en voel nu helemaal niks meer... mijn borsten doen ook niet meer pijn, zelfs niet een heel klein beetje. Dit maakt me echt zo onzeker! Ook heb ik soms met afvegen na het plassen ineens een stolseltje of klodder afscheiding op mijn papiertje. Niet gekleurd, gewoon helder wit/gelig en de ene keer wat dunner en doorzichtiger als de andere keer. Het is mijn 2e zwangerschap maar ik merk dat ik door het niets voelen qua kwaaltjes en de afscheiding zo mega onzeker wordt. Morgen gelukkig mijn eerste echo, hopelijk dan een kloppend hartje te zien.
Klagen omdat je geen kwaaltjes hebt? Geniet er lekker van! Ik had bij mijn eerste zwangerschap ook helemaal geen kwaaltjes, heerlijk!
Die afscheiding had ik ook hoor en ook geen kwaaltjes gehad in fe eerste zwangerschap en nu ook vrij weinig last van gehad
De griep is ook kwaal Tenminste ik ben in de eerste 3 maanden zeker 3 of 4 x ziek geweest en maakte me ook druk,want voelde verder niets op moe zijn na. En kijk nu! Geniet ervan zolang je zonder kwaaltjes zwanger bent en probeer je niet te druk te maken meid.
Bedankt voor jullie lieve reacties! Ik hoop dat jullie volledig gelijk gaan krijgen morgen. Ik kan nu natuurlijk niet slapen van de spanning...
Ik kreeg pas echte kwaaltjes (misselijk etc) na mn 8e of 9e week. Heeft gelukkig niet lang geduurd en was ik er met 12 a 13 weken weer vanaf. geniet ervan dat je nergens last van hebt, als je het dalijk wel hebt wens je dat je het niet had haha.
Jullie hadden gelijk hoor! We hebben het hartje mogen zien. De arts zei het ook nog maar eens tegen me dat het niet hebben van kwaaltjes echt niets zegt. Ik ga er nu maar van genieten dan