Ik denk dat ik hier op de goede plek ben om de volgende vragen te stellen (mocht het niet zo zijn sorry maar wist echt niet waar ik het anders moest plaatsen...) Ik voel me heel erg raar.. Buikpijn, misselijk, maagzuur, moet de heletijd scheetjes laten, heb last van diarree en mood swings.. Dit klinkt stuk voor stuk als zwangerschaps symptomen maar zou dat zo vroeg kunnen? De conceptie zou nu dan net een week geleden zijn... Is het echt mogelijk zo vroeg al iets te voelen?
De griep gaat ook rond, heb je daar geen last van? Maagzuur & buikpijn waren twee symptomen die ik meteen al had. De rest eigenlijk niet. Heb je al een test gedaan of kan je nog niet testen?
Het is nog 1,5 week te vroeg om te testen... En de griep heb ik al gehad dus ik weet het niet ... Of m'n lichaam doet raar of het is raak...
Kan van alles zijn.... Helaas kan je lichaam je flink voor de gek houden. Het enige wat je kunt doen is afwachten. Sterkte !
In deze fase is het embryo nog niet ingenesteld. Het innestelen vindt plaats tussen 6dpo-10dpo. Op dit moment in een cyclus wordt alles wat je ervaart veroorzaakt door progesteron. Dit wordt gemaakt door het gele lichaam (corpus luteum, de overgebleven eiblaas) en dit gebeurt onafhankelijk van of je zwanger bent.
Als het te vroeg is om te testen is het te vroeg voor zulke zware symptomen want die komen van de HCG.
Ben het er mee eens dat je lichaam je echt voor de gek kan houden,vooral als je het graag wilt. Het is nog tevroeg om nu al echt symptomen te hebben denk.