2 dagen overtijd

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Rosu84, 7 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosu84

Rosu84 Nieuw lid

6 jan 2016
    4
    0
    0
    #1 Rosu84, 7 jan 2016
    Laatst bewerkt: 7 jan 2016
    Goeiemorgen allemaal,

Ik had dinsdag mijn menstruatie moeten hebben. Maar ik ben nu 2 dagen over tijd en ik heb nog geen menstruatieklachten. En ik voel mijn menstruatie altijd aan komen. Een week voor dat ik ongesteld zou moeten worden, heb ik wel 3 dagen lang innestelingsbloed gehad.
    Ik durf nu alleen geen test te doen, omdat ik vaker heb getest en die waren negatief. Wij willen al 2,5 jaar graag een kindje, maar lukte steeds maar niet en hadden wij er ons bij neer gelegd.
    Ik wordt nu wel gek van de zenuwen met: zal het nu dan toch?! Ik heb wel lichte kraampjes in mijn onderbuik, maar dat is steeds maar eventjes. Terwijl mijn menstruatiepijnen altijd enorm heftig zijn.
    Zal ik dan toch een testje wagen?

2. Prins03

Prins03 Fanatiek lid

13 nov 2012
    3.695
    2
    0
    Je bent al 2 dagen overtijd. Ik zou een testje doen!

Misschien wel met ochtendurine, dus morgenochtend?

3. Rosu84

Rosu84 Nieuw lid

6 jan 2016
    4
    0
    0
    Ik zal vandaag wel een test kopen, om het morgenochtend even te doen.
    Pff spannend. Bedankt!

4. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Was dat bloed vorige week niet gewoon je menstruatie? Dat het wat eerder gekomen is? Hoe weet je zo zeker dat dat 3 dagen bloedverlies innestelbloed was? Dat komt vaker niet dan wel voor trouwens. Het is niet iets wat standaard voorkomt bij het ontstaan van een zwangerschap .

Doe een test. Mocht het inderdaad innestelbloed zijn geweest, dan moet je test nu wel positief aangeven.
    Zo niet, dan denk ik dat je menstruatie helaas eerder is geweest en je inmiddels in een nieuwe cyclus zit.

Hoop voor je dat je na al die tijd eindelijk zwanger mag zijn!

5. NightShade

NightShade Actief lid

2 apr 2014
    250
    0
    0
    In mijn huisje
    Heel veel s6 morgen met testen spannend ga voor je duimen meis 😘

6. Dehi

Dehi Actief lid

18 mei 2013
    468
    134
    43
    Brabant
    Ik zou nu naar de winkel sjezen en een test doen. Als je 16 dpo bent moest hij zelfs met gewone urine positief zijn. :) ik hoop het voor je!

7. Rosu84

Rosu84 Nieuw lid

6 jan 2016
    4
    0
    0
    @ Be happy: Omdat dit niet eens een inlegkruisje vol was. En mijn menstruaties zijn altijd super heftig gepaard met enorm veel pijn en ik vloei normaal heel veel. En het bloed was bruin (oud bloed)

8. Diya

Diya Lid

11 jun 2015
    41
    0
    0
    NULL
    NULL
    Rosu84, ik heb hetzelfde. Ik ben ook 2 dagen overtijd en durf niet te testen.. Ik voel mijn menstruatie ook altijd aankomen en ik voel nu gewoon echt niks. Ik ga proberen tot het weekend te wachten met testen..

9. Rosu84

Rosu84 Nieuw lid

6 jan 2016
    4
    0
    0
    Het maakt je verwarrend he Diya. Pff jij ook succes en laat het maar weten. Ik laat het jullie ook nog wel weten of de test, negatief of positief was.

10. Snoopy1986

7 jan 2016
    27
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben benieuwd! Succes dames

Deel Deze Pagina