Zou het kunnen.....?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ssan1985, 3 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ssan1985

Ssan1985 Lid

4 okt 2015
    88
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,
    Vorige week heb ik een aantal dagen wat meer en donkere afscheiding gehad, wat op vrijdag begon. Dit bleef doorgaan, uiteindelijk besloot ik dinsdagmorgen een ovulatietest te doen. Hier kwam een licht tweede streepje bij te staan. Dinsdagavond geklust maar ik was eigenlijk in de veronderstelling dat ik me ei net hadden gemist. Woensdagochtend werdt ik echter wakker met een flinke spierpijn-achtig pijn links onderin mn buik. Dit heeft ongeveer een uurtje aangehouden, het deed flink zeer. Daan nog 3 dagen veel afscheiding gehad en bloed na het plassen bij het afvegen...

Ik vraag me eigenlijk af of het misschien toch kan zijn dat mn eisprong de woensdagochtend is geweest ivm de buikpijn en het bloeden? Ik zit inmiddels op dag 82 van mn cyclus, mss is het een hele heftige ovulatie geweest ivm stoppen pil?

Ik weet het...afwachten en testen maar ben wel benieuwd of dit bekend is bij anderen.

2. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ik heb er nog nooit van gehoord..

Maar, na 82 dagen geen menstruatie zou ik toch eens de dokter bellen.. dat is niet normaal. Wellicht kunnen ze nu al iets voor je betekenen.

3. Ssan1985

Ssan1985 Lid

4 okt 2015
    88
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor je reactie!
    Bij de huisarts ben ik halverwege december geweest, die gaf aan dat ik tot januari moest wachten. Maar omdat ik inmiddels toch een eisprong heb gehad wil ik nog even wachten tot de 2 weken om zijn om te kijken of ik zelf ongesteld wordt of mss zwanger, anders ga ik sowieso naar de ha. Hij gaf aan dat als ik dan terug kwam ze t gingen opwekken met proberen. Heb dit 1x eerder gehad maar daar ben ik echt een week doodziek van geweest, dus ik wacht maar rustig af...

4. Soof87

Soof87 Actief lid

23 dec 2014
    488
    5
    18
    NULL
    NULL
    Dat is niet normaal?

Na een pilstop kan dat gebeuren.

Soms kan de dokter je wat voorschrijven om een menstruatie op te wekken en soms pikt je lichaam het vanzelf op.

5. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Soof87.

Nee idd is niet normaal. Dat het heel soms gebeurd wil niet zeggen dat het zo hoort. Ik zeg ook niet dat je zwaar ziekt bent.

Ssan. Als je al bent geweest en nog even moet wachten is het ook goed. Dan heb je het iig al gevraagd :)

Ik wens je veel succes!

6. Soof87

Soof87 Actief lid

23 dec 2014
    488
    5
    18
    NULL
    NULL
    Dat je na je pilstop een lange cyclus kan hebben in het begin is normaal.
    Het moet zich wel normaliseren.

Deel Deze Pagina