Hier met ruim 14 maanden eerste puntje nu ruim 15 maanden en 2 ondertanden zijn nu door maar nog niet helemaal zichtbaar zeg maar.
Oh wat leuk om te lezen! Mijn dochter is nu ook dracula 😄 ik begreep ook al dat dit niet zo hoorde. Maar zo zie je wel duidelijk elk kind is echt anders!!
Hier is er ook nog eentje koos tandloos hoor! En ook nog niets te bespeuren dat het er aan zit te komen.. Zal vast goedkomen..
Onze zoon is 9 maanden en sinds een weekje zie ik een heel klein wit puntje te voorschijn komen... Komt allemaal vanzelf wel hoor
Hier kwamen de eerste tandjes ook pas een week voor dr eerste verjaardag.. Nu 18 maanden en er zijn wat kiezen bijgekomen, en natuurlijk ook tandjes. Maar het gaat niet in de volgorde zoals het 'hoort' ...
De een is heel vroeg(onze uk was 2.5 maand)de andere is weer laat.je hebt alleen meer kans dat ze sneller achter elkaar komen.uk is nu 15 maanden heeft 4 tanden boven en 4 tanden onder, 2 kiezen rechts en 2 kiezen links onderweg.(de kiezen komen nu heel snel achter elkaar)we hebben dus als veel slapeloze nachten gehad.
Dochter van mij is nu 9 maanden en er is nog niks te zien! Bij de een is het sneller als de ander. Maar denk hoe ouder ze zijn hoe sneller het achter elkaar komt denk ik.
dank je wel voor jullie antwoorden. Dan waren mijn dochters vrij snel haha. Ik voel regelmatig maar er zit echt niets..
Zoontje had met 8 maanden ook niks en met 10 maanden had hij er 8 doorheen. De snijtandjes kwamen in 1,5 maand allemaal door wat had hij er toch een last van. Nu met 13 maand komen er kiezen door gelukkig hadden we 3 maanden rust en nu kunnen we er weer tegen aan