Hallo meiden, Weet iemand wat ik op een kapot gezogen duimpje kan smeren? ik wist dat hij duimde,maar dat hij zo heftig er aan heeft liggen sabbelen. Dat het nu gewoon stuk is Het was wel eens eerder rood,maar nooit stuk. Ik smeer het nu in met calendula(zonder parfum) Het rare is dat hij geen last ervan lijkt te hebben. De plek is hard (net als eelt)maar er zit precies op de onderste knokkel een duidelijke scheur in het vlees. Het bloed niet,geeft geen vocht af,ik mag het ook in smeren. wat ik niet mag ,is zijn hand in pakken in een washandje of handschoentje. want dan gaat de "sirene"aan en die blijft ook aan! en ik ben echt niet zo'n opgever,maar een schorre stem en overstuur jochie,dat gaat mij iets te ver. iemand een idee ,wat ik er het beste aan kan doen? groetjes diana
denk dat je er niks aan kunt doen het geneest zelf wel en als hij er laST van krijgt hoor je het wel heb zelf tot mij 12de geduimt mijn duim was ook regelmatig kapot nu 13 jaar later is hij nog steeds een stuk platter dan mijn andere duim. heb nooit geen pijn aan zon wondje gehad en het geneest heel snel weer mede door het speeksel
bedankt voor jullie reacties meiden, dan laat ik het zo en zal er niks (meer) opsmeren. was er in eerste in stantie stellig van overtuigd , dat meneertje zijn duimpje er met alle geweld af wilde duimen de oudste 2 hebben nooit geduimd,dus het was even schrikken dat ik dit zag! maar hij geeft inderdaad geen klachten aan, dus zal ik er netjes met mijn grote vingers van af blijven. en hem lekker verder laten sabbelen bedankt voor het meedenken meiden. echt top! groetjes diana