Hier een meisje van 8,5 maanden wat ook nog niet rolt. Wel naar de zij maar zeker nog niet naar de rug buik. We zijn wel wat aan het oefenen ed maar ze heeft er nog niet zo'n zin in. Zitten doet ze wel al
Geen zorgen om maken.. Hier was hij 8 maanden en begon hij te rollen. Dan kom de drama nog dat hij niet terug kan rollen haha.
Haha! Ik moet wel lachen om alle reacties dat 8 maanden laat is om te rollen... Ik zit nog steeds te wachten tot Dennis het een keertje gaat doen . Hij kan het zeer zeker wel, heeft het best een aantal dagen heel fanatiek gedaan, zo rond de 6, 7 maanden volgens mij, maar daarna..... nooit weer. Hij wilde gewoon even laten zien dat ie 't wel kon denk ik. Hij kon al goed zelfstandig zitten met 7 maanden en toen hij dat wist vond hij het zwaar onnodig om nog te gaan rollen. Toen begon hij met billenschuiven en vooruit 'huppen' om vervolgens met een ruime 12 maanden nog maar eens te gaan kruipen! Inmiddels trekt ie zich af en toe op tot staan, maar lopen is er ook nog niet van gekomen. Ons kindje is een laatbloeiertje, helemaal niet erg en ik maak me er geen zorgen om, dus als ik jou was zou ik het lekker loslaten, het komt echt vanzelf!
Mijn dochter rolde ook nog niet toen ze 9 mnd was, ze was overal laat mee maar het is allemaal goed gekomen. Ik had ook een hekel aan "mijn kind deed dit al met 3 maand" en dat soort opmerkingen want ik kreeg het gevoel te falen als ouder, erg eigenlijk, gelukkig laat ik mijn stemming en gemoedsrust niet meer zo van anderen afhangen. Je zegt dat je dochtertje het wel probeert en ook al gedaan heeft dus geen zorgen, die van mij maakte nog niet eens aanstalte met 9 mnd
Hey hallo, Leuk, toen ik je naam zag staan. Af en toe neus ik wat op zwangerschapspagina (als ik tijd heb haha). Die luie lilli toch... haha.... Misschien wil Nikki het uitleggen als we binnenkort gaan "meeten". Blijkbaar heeft Lilli er nog geen zin in. Je kan (wat je vast al doet) oefenen met speelgoedjes weg leggen dat ze wat moet rekken en daardoor draait? Of klein zetje geven en oefenen maar goed als ze het niet wil doen ze het toch niet. Komt vast vanzelf. Liefs