word soms echt helemaal knetter van mn kleine meid. Box is sinds kort geen optie meer voor haar. Sinds ze zelf kan staan wilt ze geen seconde meer in die box. Zodra ik haar erin zet dan is het krijzen tot dr longen er bijna uit vallen. Alsof ze gemarteld word. Ze mag rustig lekker door de kamer kruipen en doen, maar soms is het gewoon nodig om haar in de box te doen. Als ik was moet doen, koken, wc enz enz. Maar dan zet ze t dus op een krijzen... pff en wat voor krijs, echt niet menselijk meer Meer dames hier ervaring mee?? Ze stopt ook echt niet met krijzen tot je haar eruit haalt... ik geef absoluut niet snel toe. dus sta niet bij elk huiltje en pruiltje naast haar box om haar eruit te halen. Maar t heeft ook geen positief effect om haar een uur te laten krijzen als een speenvarken
Is de kinderstoel geen optie? Als ze daar graag inzit, zit ze ook hartstikke veilig. Speeltje op haar tafeltje of iets kleins om te eten en ze is zoet. Want de box is nu echt een straf voor haar. Snap dat het soms niet anders kan, maar inderdaad, een huilend kind, daar heeft ook niemand wat aan. En met dingen als was opvouwen zou ik haar lekker meenemen en onder je toezicht laten spelen.
O, heel erg herkenbaar! Hier wilt ze ook al een maand of 3 niet meer in de box. Als ik sta te koken dan zit ze in de kinderstoel, ze kan me vanuit de stoel wel zien gelukkig, anders was het weer krijsen. Ik zit te twijfelen of ik de box maar weg moet halen, scheelt toch ook weer ruimte. Ik zou ook een kinderstoeltje doen als je even je handen vrij wilt.
ja ze zit idd regelmatig in kinderstoeltje. of in loopstoeltje. maar als ik boven ff wat moet pakken(of was in droger moet doen wat 3min werk is) dan heb ik haar toch liever in de box. vind dat toch een veiliger idee ookal weet ik dat ze in het loopstoeltje er niet uit kan vallen ofzo misschien idd een optie om de box maar weg te doen ja. staat hier niet in de weg maar die ruimte zou ook wel weer lekker zijn voor iets dat wel nuttig is
En als je haar in de box doet en er even bij blijft zitten, dus dat ze niet alleen in d ebox gezet wordt als jij iets moet doen en dus wegloopt? Mijn zoontje is er heel verschillend in. Soms staat hij ook te schreeuwen dat hij eruit wil en soms kan hij een kwartier zoet zijn met vanalles en nog wat. Ik heb bijv een paar boekjes erin gelegd, daar gaat hij in zitten "lezen" en soms dan weer even staan en zwaaien met iets, een rammelaar ofzo. Of ik doe de tv even aan. Misschien kan je zoiets nog proberen.
o nee hoor gewoon altijd krijzen. of ik er nou bij blijf, of haar broer erbij in gaat zitten. vind ze 2min leuk en dan is het weer krijzen dat ze eruit wil. grote broer wil altijd samen met haar in de box, vind ie gezellig. maar das dus nu verledentijd aangezien madam er niet meer in wil. vond t wel mooi moment, 2 kids in de box maar helaas, dat sprookje was van korte duur whaha