Haay, Ik denk een beetje gek te worden, me kleine meid van 4 mnd kwam met 8 weken in het zkh ivm rs-virus heeft heel kritiek gelegen. Ab grhad ivm atelectase en beginnende longontsteking. Toen ze begon op te knappen een hele zware buikgriep wat ook weer 10 dagen duurde, daarna nog paar weken moeten blijven omdat ze geen kracht meer had om te drinken en dus niet van de sonde af kwam. Na 6 weken zkh kwamen wij half jan thuis. Begin febr had ze alweer een week koorts en hoorde de arts veel slijmen en weer een kuur ab. Deze sloeg aan maar nadat we gestopt waren kreg ze weer verhoging wat elke dag wat hoger werd. Na 2 weken heeft de ha weer een ab kuur voorgeschreven. Gister de laatste dosis gehad en nu... Weer 39 gr koorts ik ben echt heel verdrietig en probeer de ha te bereiken (moesten gelijk bellen als koorts terug kwam) maar dit is toch niet normaal. Kleine meid is pas 4 maandjes.. Ze heeft een zus met chronische longproblemen die heeft al 8 longontstekingen gehad en dan nog ontelbare oor ontst. En bronchitis. Ben zo bang dat me kleintje dr zus gaat volgen. Dr zus is overigens nooit ziek geweest voor haar 2e jaar..