Amy komt sinds een paar weken weer s'nachts... Ze krijgt dan nu wel haar eerste tandjes, maar is het normaal dat ze dan weer elke nacht komen en dat weken lang. Het is ook altijd om 2 uur of rond 4 uur... En dan drinkt ze ook zomaar een fles leeg. Kan het dan zijn dat ze gewoon dorst heeft, want overdag eet ze toch redelijk goed. Ik weet het gewoon niet meer...
Jarissa heeft dat ook gehad. Wij moeten er echt om denken om haar overdag vol te stoppen met eten en drinken. Echt de hele dag door blijven aanbieden. Ok, wel normale dingen en echt niet iedere 5 minuten maar wel vaker dan we gewend waren. En dat helpt. Nu slaapt ze weer door. Tenzij ze te koud wordt. Dan wordt ze ook wakker.
Belle heeft het ook heel soms vanacht om 3 uur kon ik er weer uit voor een fles hele fles leeg en ze ging weer door slapen
Of komt het misschien daar door dat Amy overdag ook nog zoveel slaapt, ik weet niet hoeveel jullie kleine overdag gingen slapen met 9 maanden?
Meestal als mijn dochtertje in de nacht komt heeft ze dorst of last van tandjes die momenteel aan dorkomen zijn.
Ja, Amy krijgt ook haar tandjes, maar het is al weken dat ze weer s'nachts komt.... en ze lust geen water of sap, alleen melk