Hallo, Zo ziet het schema uit voor mijn zoontje van 8 maanden. Ik twijfel een beetje omdat ik nog BV geef (maar mijn melkproductie loopt achteruit) en wil ook opvolgmelk gaan geven. Ik weet niet hoe ik BV en opvolgmelk moet gaan combineren zodat hij genog melk binnenkrijgt. Wanneer zouden jullie opvolgmelk in dit schema toepassen? Zouden jullie iets wijzigen? Graag hoor ik jullie advies. Ik geef nog BV ook een keer 's nachts, als hij wakker wordt, dus daarom denk ik dat hij honger heeft en misschien niet genoeg melk binnenkrijgt. 8.30 wakker BV 11.00 fruithapje 11.30 - 12.30 slapen (voor het slapen BV, maar drinkt niet veel) 12.30 boterham met margarine en soms boterham met opvolgmelk 180ml (maak ik een soort papje van) Tussendoor water/thee/sap/koekje 16.00 - 17.00 slapen (voor het slapen BV, maar drinkt niet veel) 17.00 warme maaltijd + water/thee + yoghurt 20.00 pap (heb er een dat je met water moet maken) en voor het slapen rond 21.00 BV
Ik heb geen idee, ik geef geen BV...maar kan je wel ons schema geven: 7-8u pap; gemaakt van 120/4 nutrilon 2 en 3 flinke scheppen rijstebloem vanille 12-13u 1 boterham met boter en smeerkaas, stroop oid en ca. 100gr fruit (vers of potje), beetje thee als drinken rond 14-15u 90/3 of 120/4 nutrilon 2, is eigenlijk niet meer nodig maar ze moet wat aankomen in gewicht, anders kun je ook een koekje en wat sap of yoghurt of zo geven 17-18u warm eten, ongeveer 200gr groenten/aardappels/rijst/pasta en af en toe klein beetje vlees 20u fles 180/6 nutrilon 2 met 3 eetl rijstebloem Zo gaat het hier al een tijdje en het gaat goed met dit schema, er verandert weleens iets, zo drinkt ze de melk van 15u weleens bij de boterham, dan eet ze meestal vroeger haar fruit en geef ik haar 's middags een liga met wat dipsap of zo. Ben niet zo heel strikt in tijd zoals je ziet maar ze eet gewoon met ons mee aan tafel en avondeten vlak voor ons, anders duurt het haar te lang (wij eten pas rond 19u). Succes, heb dan wel geen ervaring met bv maar misschien heb je hier ook al iets aan.