Bijna 8 weken en licht bloedverlies

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door fatimas, 30 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fatimas

fatimas Actief lid

13 jul 2011
    312
    0
    16
    NULL
    NULL
    Help...

Ben bijna 8 weken zwanger.. en vandaag bij het afvegen ineens licht bloedverlies. Het was lichtroze met slijm.

Herkent iemand dit? Heb niet perse krampen ofso maar heb met 5 en 6 weken wel van die menstruatie krampjes gevoeld. Soms onderaan pijn maar niet heel hevig.

Iemand suggesties ideeen?

2. suzanneVVdO

suzanneVVdO Bekend lid

28 jul 2012
    911
    0
    0
    Hoi Fatimas,

De menstruatiekrampjes die je had horen er bij en zo nu en dan een lichte bloeding is ook niet gek. Ik heb het zelf ook gehad in die periode en werd er ook ontzettend onzeker van. Bij mij was het zelfs af en toe felrood, maar de boel is gewoon beter doorbloed.

Hou het gewoon een beetje in de gaten, maar maak je vooral niet te veel zorgen hoor meis.

3. ML82

ML82 Niet meer actief

Zolang het niet meer wordt en je er geen erge buikpijn bij hebt, is er niks aan de hand!! Alles is momenteel heel gevoelig, zo ook je baarmoedermond en je hebt 3 liter extra bloed bij je, zo kan er heel snel een adertje knappen daar, (net als dat je nu ook snel een bloedneus zou kunnen krijgen) als je bijvoorbeeld net iets met veel inspanning hebt gedaan of na het vrijen, of als je wat problemen met met de ontlasting....
    Ik heb het zelf ook gehad in de 7e week, 1x rood bij het afvegen, daarna een paar dagen wat bruinige afscheiding. Daarna nog een prima echo gehad! En vertelde de vk mij bovenstaande. Gisteren zelfde verhaal, weer wat rood bij het afvegen en wat bruinig daarna, gelukkig nu weer niks!

Maar bij twijfel gewoon de vk bellen!!! Zij kunnen je ongetwijfeld gerust stellen! Want hoe dan ook, je wilt geen bloed zien tijdens de zwangerschap!!

4. Riverr

Riverr Fanatiek lid

27 aug 2012
    2.019
    172
    63
    Ik heb het ook vaak, zelfs nu nog. De vk zegt een gevoelige baarmoedermond. En dat neem ik dan ook maar aan want mijn kleintje doet het nog steeds goed.

5. mamajojo79

mamajojo79 Fanatiek lid

2 jun 2012
    1.443
    6
    38
    Beneden NL
    meis heel veel succes, ik snap je onzekerheid zoooo goed ( zie onderschrift) we gaan duimen voor elkaar ok? Je hebt idd geen reden tot paniek, maar goed dat heb ik ook niet, maar je wil toch liever dat alles gewoon normaal verloopt, dus ik snap je zoooooooo goed, dikke knufffff xx

6. mamajojo79

mamajojo79 Fanatiek lid

2 jun 2012
    1.443
    6
    38
    Beneden NL
    ojee ne menstruatie krampjes is niet erg, had ik bij mijn dochter ook en die zit nu gewoon lekker naast me.

Bloedverlies durf ik niets van te zeggen.

7. fatimas

fatimas Actief lid

13 jul 2011
    312
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mamajojo ik duim mee...

Ik mag morgen om 12 uur een echo komen doen.. ben zenuwachtig. Vk stelde me gerust maar ze zei ook het is de natuur.. afwachten..

8. mamajojo79

mamajojo79 Fanatiek lid

2 jun 2012
    1.443
    6
    38
    Beneden NL
    ok succes meid, duim voor je!!!

9. ML82

ML82 Niet meer actief

Heel veel succes morgen!! Die is het nu dan? Nog steeds bloedverlies ?

10. fatimas

fatimas Actief lid

13 jul 2011
    312
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bij het vegen weer gehad.. nu niks meer.. heb wel menstruatiepijn..

11. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    Ik heb er ook mijn hele zwangerschap al last van. Dan is het weer even weg en dan is het er weer. Ik werd er heel onzeker van. Heb een extra echo gehad, inwendig onderzoek, soatest maar ze kunnen geen oorzaak vinden dus waarschijnlijk een hele gevoelige baarmoedermond. Een keer hoesten of een bepaalde beweging is al genoeg voor wat bloedverlies. Ik zal er ook mn hele zwngerschap last van blijven houden. Maar gelukkig doet de kleine het prima!

12. mamajojo79

mamajojo79 Fanatiek lid

2 jun 2012
    1.443
    6
    38
    Beneden NL
    balen van jullie bloedverlies meiden, succes ermee, dikke knuff

13. fatimas

fatimas Actief lid

13 jul 2011
    312
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gelukkig.. een kloppend hartje..

Hoefde geen inwemdige echo was goed te zien.. ben erg blij...

14. mamajojo79

mamajojo79 Fanatiek lid

2 jun 2012
    1.443
    6
    38
    Beneden NL
    gefeliciteerd meid!!

Deel Deze Pagina