Jeetje dat is bizar ekua!! Wat een nieuws!! Je zal wel helemaal ondersteboven zijn ervan! Geweldig! Nou hopen dat deze goed op z'n plekje zit en lekker gaat groeien !!
Dank jullie allemaal! Het is inderdaad zo onwerkelijk en ik kan nog steeds niet goed genieten... Over een week nog een echo dus hopelijk gaat het daarna beter
Wowwwwwww ekua! Wat een nieuws zeg, sjeetje.. Van harte gefeliciteerd en ik kan het me goed voorstellen dat je nog niet echt in staat bent om te genieten, maar dat gaat vast komen na die echo!
Hai, afwachten ja is heel moeilijk ik spreek uit ervaring.. Helaas..! Maar meid probeer je rustig te houden en te omspannen! Zoek afleiding want stres is bewezen erg slecht vooral tijdens de zwangerschap! Sterkte ik duim voor je!
Even niet meer langsgeweest op het forum omdat ik even wat dingen moest laten zakken We hebben ondertussen de tweede positieve echo gehad op 8 weken en 6 dagen. Het hartje klopt goed en het groeit ook goed. Nogmaals bedankt allen voor de steun en lieve woorden! Voor de mensen bij wie het ook goed gaat: geniet ervan! Voor de mensen bij wie het nog niet wil lukken: ik wens jullie ontzettend veel kracht toe om door deze periode te komen!