bruinverlies, wie ook?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Barbara2003, 3 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Barbara2003

Barbara2003 Actief lid

9 okt 2007
    216
    0
    0
    verpleegkundige
    Heerhugowaard
    Hallo Allemaal,

Ik heb sinds ik zwanger ben zo af en toe last van bruinverlies.
    De zwangerschap gaat verder goed en de kleine doet het prima.
    De deskundige zeggen dat ik dit bruinverlies verwerkt in servixslijm mijn hele zwangerschap door kan verwachten en me geen zorgen hoef te maken.

Ik ben dus op zoek naar dames die deze ervaring met mij delen, ik zou graag jullie verhalen willen horen.

Alvast bedankt!

Groetjes van Barbara.

2. Tessaw

Tessaw Lid

7 nov 2009
    21
    0
    0
    Hallo Barbara,

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!!

Ik lees even met je forum mee hoor!!
    Ik ben nu bijna 8 weken zwanger en verlies ook veel bruine afscheiding en ik ben benieuwd wat dat eigenlijk kan zijn...
    (Bij mij is het pas sinds een paar dagen)
    A.s. Maandag moet ik naar de verloskundige dus dan kan ik dat daar natuurlijk ook vragen...

Groetjes,

Tessa

3. Barbara2003

Barbara2003 Actief lid

9 okt 2007
    216
    0
    0
    verpleegkundige
    Heerhugowaard
    Hee Tessa,
    Ook jij van harte gefeliciteerd!

Tegen mij zeggen de deskundigen dat tijdens de zwangerschap je baarmoeder extra doorbloedt is en door verschillende oorzaken er een vaatje kan knappen en dit dan bruinverlies kan geven. Ook het schuren van de baarmoedermond in de vagina kan deze klacht schijnbaar veroorzaken.

4. Tessaw

Tessaw Lid

7 nov 2009
    21
    0
    0
    Dank je wel!!!

Nou dat je t zegt kan ik deze klacht bij mij wel bedenken waar t van daan komt ik loop al meer als een jaar bij de Gynacoloog voor een extreem gevoelige baarmoederhals ik was bijvoorbeeld 1 week niet ongi en 8 weken wel door die baarmoederhals maar het is best raar nu dat ik zwanger ben denk zelf bijna 8 weken ga a.s. maandag naar de verloskundige voor een echo die gaat bepalen hoelang ik ben... maar vandaar dat het dus bij mij bruin nu is.... thnx nu snap ik het al dat maakt t heel wat duidelijker haha:D

Ik heb al best wel een buikje en pas geen 1 broek meer m'n borsten klappen m'n bh uit haha dus van de week zij de verloskudige dat ik best al wat langer zwanger kan zijn dat ik m'n laatste bloedverlies als ongesteldheid heb gezien maar dat het toen gewoon m'n baarmoederhals was hahaha...

pfff ik wordt gek op t wachten tot maandag haha:D

Maar thnx voor je uitleg!!!

Groetjes,

Tessa

5. willet

willet Fanatiek lid

2 nov 2009
    1.149
    0
    0
    Ik heb ook last van bruine afscheiding, heel lichtjes vermengd met het gewone slijm.
    Woensdag krijg ik een echo om te kijken of alles goed is, want je gaat er toch behoorlijk over zitten stressen.
    Hopelijk is alles in orde en kunnen we lekker gaan genieten..

6. Barbara2003

Barbara2003 Actief lid

9 okt 2007
    216
    0
    0
    verpleegkundige
    Heerhugowaard
    Hee Willet,

Succes met de echo, laat je nog even weten hoe het is gegaan?

groetjes.

7. Wupsie

Wupsie Niet meer actief

Ik heb een paar keer bloed/bruin gehad. Steeds een gesprongen vaatje of wondje aan baarmoedermond. Heb het nu al 2 weken of 3 niet meer gehad gelukkig!! Toch blijf je een beetje angstig als het weer gebeurd! Gelukkig heb ik om de week een echo dus dat maakt het voor mij gemakkelijker.

8. Ik heb het ook een aantal keren gehad. Eerste keer met 6 weken, helemaal in paniek. Spoedecho gehad en een kloppend hartje gezien. Daarna met 8 en 10 weken nog een keer. Ze zijn er nooit achter gekomen, waar het precies vandaan kwam. Je blijft idd angstig wanneer je het hebt, maar vaak is het heel onschuldig.

9. Barbara2003

Barbara2003 Actief lid

9 okt 2007
    216
    0
    0
    verpleegkundige
    Heerhugowaard
    ja, ookal weet je dat het onschuldig is, je schrikt toch even.

Fijn dat bij jullie ook alles goed gaat!

Groetjes.

Deel Deze Pagina