Leuke fietsaccesoire

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Chocoholic, 21 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    Doordat er op mijn moederfiets een soort van schuimrubber op het stuur zit, kan ik er geen normaal speeltje voor de kleine aan hangen.
    Ik heb al diverse toetertjes en windmolentjes geprobeerd, maar niets past goed. Ben ook niet van plan om het foamspul eraf te pulken :)

Hebben jullie iets aan je stuur hangen voor de kleine om mee te spelen?

2. Jeszss

Jeszss Fanatiek lid

16 jan 2013
    1.752
    0
    36
    Gelderland
    Nee, genoeg andere dingen te zien als we fietsen.

3. Olifantje1991

Olifantje1991 VIP lid

9 jan 2013
    9.521
    3.739
    113
    Ik heb er eerlijk gezegd nog nooit over nagedacht om speelgoed aan m'n fiets te hangen :)
    Mijn zoontje vermaakt zich eigenlijk prima, kijkt om zich heen en kletst wat. Vanmiddag best lang gefietst, toen werd hij het op een gegeven moment wel een beetje zat, maar dan geef ik 'm gewoon even z'n speen voor het laatste stukje.

4. Wondertjes1114

Wondertjes1114 Bekend lid

1 feb 2011
    519
    0
    16
    Wij hebben een sleutelhanger aan de gordel vastgemaakt. Mijn dochter deed er maar weinig mee. Ze was aan het kijken en aannhet kletsen op de fiets en ze had geen tijd om te spelen.

5. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Nee nooit gehad :) Kids hebben genoeg te zien, te kletsen en meestal zit ik geen uur op de fiets ofzo ;)

6. Bailief

Bailief Niet meer actief

Wat de rest al zegt, ze zien genoeg onderweg. Ik heb ook nog nooit aan speelgoed aan mijn stuur gedacht eigenlijk... Af en toe zing ik tussendoor een liedje voor haar als ze er niet meer zoveel zin in heeft maar meestal vermaakt ze zich zonder al prima.

7. Edith1987

Edith1987 Fanatiek lid

22 jun 2013
    1.507
    202
    63
    Vrouw
    Zeeland
  8. caat

caat Fanatiek lid

5 sep 2012
    1.195
    1
    36
    Ik heb idd ook een slaaprol met Nijntje, vond ik wat leuker dan een kale en ze vindt hem nog steeds fantastisch

9. Shandy

Shandy Fanatiek lid

14 jan 2012
    2.603
    18
    38
    Ja, zo'n geluidspeelgoedje met spiegeltje aan een plastic ring.
    Geloof van fisherprice.

Zo'n sleutelbos kan er meestal ook aan.

Voor in de auto kan je van die ringen kopen waar speelgoedjes aankunnen,die kun je ook op je fietstuur doen

10. Moppiemuis

Moppiemuis Fanatiek lid

6 okt 2014
    1.996
    232
    63
    Ergens in het midden
    Niks, ze kijkt lekker om zich heen! Maar ik heb slaaprollen ook nooit begrepen, kan me echt niet voorstellen dat ze op de fiets in slaap zou vallen 😂

11. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook niks, alleen d'r speen als ze moe is en we dan gaan fietsen

12. Joycey

Joycey Niet meer actief

Hier sliep hij af en toe wel op de fiets hoor! En dan ging hij op mijn arm liggen... Dan is zo'n slaaprol ideaal! Dan kun je tenminste beide armen gebruiken en niet als een halve hernia-patiënt fietsen met 1 arm terwijl je voorover gebogen op je fiets zit om het hoofd van je kind te ondersteunen :D Alleen ging hij hem er naarmate hij ouder/handiger werd eraf zitten trekken. Dus ik heb hem er nu niet meer op zitten.

Ik heb iets heel stoms aan het stuur hangen. Kennen jullie die fietslampjes van - wat zal het zijn - een euro ofzo? Ik kreeg ze gratis bij een cappuccino op het NS-station. Maar ik hou van koffie, dus ik kreeg er in een week tijd een stuk of 4. Nu hang ik gewoon zo'n lampje aan het stuur bij langere fietstochtjes. Ze hebben namelijk meerdere standen, aan - knipperend - harder knipperend - epilepsieknipperend - uit. Nou, mijn kereltje heeft er dikke lol mee. Knopjes drukken is echt een favoriet.

Maar voor de rest zwaait hij naar alles wat hij ziet. Auto's, bussen, voetgangers, fietsers, honden, vliegtuigen, boten, vuilniswagens... Dus genoeg te zien.

Deel Deze Pagina