10 maanden: weinig tot niet slapen overdag

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Steel, 28 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Steel

Steel Actief lid

2 feb 2008
    125
    0
    0
    Hallo,

Onze dochter slaapt de laatste weken nauwelijks overdag. Af en toe valt ze een half uurtje in slaap maar dan heb je het ook wel gehad. Ze is gewoon lekker aan het spelen en vermaakt zich prima. maar slapen, nee dat niet...Is dat erg, of slaapt jullie uk op deze leeftijd ook niet zoveel. 's Avonds ligt ze er rond 1930 uur in en slaapt ze tot 0700-0730 uur.

Groeten,

Steel

2. mamavanjill

mamavanjill Bekend lid

8 okt 2009
    641
    0
    0
    ik merk ook dat ze ineens veel minder slaap nodig heeft en dus rustig wat uren achterelkaar wakker kan blijven. Jill slaapt smorgens 1 uurtje en smiddags 1,5/2 uur. Nog geen maand geleden sliep ze aan het einde van de middag nog een uur, nu niet meer.

3. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    hoi hio
    mijn zoontje slaapt ook amper overdags
    hij gaat wel om 9 uur half 10 slapen want eerder krijgen wij hem er niet in en dan slapt die tot uur of 8 sochtends

4. Mammie van Roy

Mammie van Roy Fanatiek lid

8 jul 2009
    1.445
    0
    0
    Mijn zoontje slaapt ook ineens veel minder. Hij heeft nog wel echt 2 slaapmomentjes nodig, maar hij slaapt veel minder.
    In totaal slaapt hij anderhalf tot 2 uur overdag, verdeelt over die 2 slaapjes. Varieert nogal in lengte. Ene keer 's ochtends meer en andere keer 's middags meer.
    Heb geprobeerd om hem 1 keer lang te laten slapen, maar dat ging niet, dan slaapt hij ook maar een uurtje...
    's Nachts slaapt hij prima van 19.30 tot 7.00/8.00 uur.

5. voske

voske Actief lid

15 nov 2007
    228
    0
    0
    ons mannetje is nog geen 10 maanden, maar slaapt overdag nog maar 1x. hij slaapt dan meestal wel 2/2.5 uur. gisteren echter niet, toen heeft hij het met een uurtje gedaan. zo lang ze vrolijk zijn kan het volgens mij niet zoveel kwaad.

6. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    hier nog geen 10 mnd maar wel veel minder slapen. Nathan slaap nu nog 2 x. 1 wat langer slaapje van ander half uur en een korter slaapje van een uurtje en soms nog wel minder lang.
    's nachts slaapt hij zo'n 11/ 12 uur achter elkaar.

7. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Ach, je hebt kindjes die veel slapen en die weinig slapen. Als ze verder vrolijk is en zich goed ontwikkeld dan lijkt me niet zoveel aan de hand. Hooguit irritant voor jou

Deel Deze Pagina