Thirza slaapt overdag ook nog redelijk als er tanden door komen, (zoals nu ook weer), maar 's nachts is het dan altijd wel drama... Blijkbaar heeft ze overdag afleiding van andere prikkels ofzo, waardoor ze dan toch minder last heeft van de pijn. Het klinkt mij iig allemaal erg als doorkomende tandjes!
ik smeer Dentinox er eigenlijk alleen op als ik weet dat de kiezen/tandjes zitten te klooien want de meningen verschillen of dentinox preventief gebruikt kan worden. Ik heb gelezen dat het zeer doet bij ze als ze geen pijn aan de tandjes/kiezen hebben(snap jij me nog? haha) In ieder geval lekker joh dat ze doorgeslapen heeft en 6:30 is toch een mooie tijd??? Maar ik denk dat het beter is om dentinox te geven dan paracetamol! de paracetamol bewaren voor de momenten dat het zelfs met chamo of dentinox niet minder word! Zo doe ik het tenminste...
Ik ben er op zich redelijk van overtuigd dat het tandjes zijn: ik zie ze zitten, maar liefst twee tegelijk aan de bovenkant. Het gekke is dat ze van haar ondertandjes helemaal geen last heeft gehad. Die waren er gewoon opeens... weird...
Luca heeft van zijn 2 ondertandjes ook bijna geen last gehad (op een paar dagen heeeeel veel poepluiers na) en van zijn boventandjes des te meer. Hij kreeg 4 boventandjes tegelijk en dat was niet fijn. Toen hebben we ook twee avonden achter elkaar hem een zetpil gegeven en dat helpt inderdaad goed. Zo lang je niet elke avond een zetpil geeft is er niets aan de hand.
Tandjes! Wij hebben die periode net weer gehad. Er zijn toen twee tandjes doorgekomen en het is nu weer even rustig. Al zie ik dat er nog 2 onderweg zijn...! De vieze, zure poepluiers zijn ook nog niet over.