Nou hier een update van afgelopen nacht. Omdat hij om 20.00 uur maar 30 cc had gedronken, zag ik het somber in.. Maar uiteindelijk werd hij pas om 2 uur wakker, flesje gegeven en daarna sliep hij door tot 8.00 uur.. Volgens mij voelde hij gewoon dat we hem zouden laten huilen als hij niet zou gaan slapen .. ben dus benieuwd hoe het vannacht gaat..
wouw dat is inderdaad een meevaller enja als hij maar 30cc gedronken had verwacht je je er natuurlijk wel aan dat hij gaat komen hé. hoop dat het zo blijft gaan voor jullie
Hopelijk de laatste keer dat ik bij dit topic wat schrijf, WANT onze lieve man heeft de afgelopen 2 nachten heerlijk geslapen.. Vrijdagavond wilde hij niet slapen, dus toen maar laten huilen.. Na 1 uurtje huilen viel hij in slaap. 's Nachts nog wel 1x wakker voor een schone luier, maar daarna geslapen tot 8.00 uur. Vannacht van 20.30 tot 6.30 uur geslapen .. Toen een papfles en daarna zelfs tot 9 uur geslapen.. Dus hoop echt dat de gebroken nachten nu zo goed als over zijn! Bedankt voor alle tips in ieder geval!
dat is graag gedaan, blij dat het eindelijk weer goed gaat en inderdaad hopelijk moet je dit niet meer komen melden hier